torstai 23. huhtikuuta 2015

Ensimmäinen kukkakuvioinen unelma toteutettuna

Heippa! Oon pian 19 kesäinen tyttö, Heli nimeltäni. Blogit koko komeudessaan on ollut mulle aina tosi tärkeitä. Niitä on luettu jo monia vuosia ja tietyt muoti-, treeni- sekä lifestyleblogit on nousseet vuosien saatossa omiksi suosikeiksi. Mun suhde blogeihin ei oo jäänyt vaan lukijatasolle, sillä mulla on myös itsellänikin ollut muutamia blogeja aikaisemmin. Nyt, kun multa löytyy taas aikaa yllin kyllin, niin ajattelin toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni ja alkaa kirjoittamaan uudestaan; tällä kertaa arpa siirtyi perinteisestä päiväkirjastani blogiin.


Blogistani voit lukea mahtavista sisustusideoista, joita blogini tulee varmasti kesän ja syksyn aikana olemaan pullollaan, sillä olen kaavaillut mahdollista kotoa muuttoa viimeistään ensi vuoden kevääksi. 


Kauniit vaatteet, laukut ja kengät on ollut jo monia vuosia mun intohimona, joten voin taata blogin sisällöksi myös kaikenlaista shoppailua ja mun vaatekaapin sisältöä.
Sisustusjuttujen ja vaatteiden lisäksi blogissani tulet näkemään silmää miellyttäviä, isoja kuvia ja tottakai paljon tekstiä!

6 kommenttia:

  1. Blogisi vaikuttaa mielenkiintoiselta, joten taidan jäädä seurailemaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, jos sain mielenkiinnon heräämään! :)

      Poista
  2. Luin sun blogin kokonaan läpi :) vaikutti tosi mielenkiintoiselta, jään seurailemaa! :)

    VastaaPoista
  3. Oii odotan sisustusideoita! Sisustaminen on yks mun intohimoista<3 Liityn lukijaksi :)

    kesamaailmalla.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin se on ehottomasti yks lemppariasioista! En malta oottaa, että pääsee muuttaan pois kotoa ja suunnitteleen sisustusta ihan puhtaalta pöydältä. :D

      Poista