keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Sneak peek ylppäriasuun


Mä en halunnu julkasta tänne vielä kuvaa koko asusta mun päällä tai edes koko mekosta, koska haluan sen pysyvän yllärinä sinne lakkiaispäivään asti, mutta mekko on – kuin kuvasta näkyy – jotain sähkön- ja tummansinisen väliltä, siinä on korkea V-kaula-aukko sekä myös selän puoli on V-aukkonen. Selässä menee kultanen vetoketju ja mekko on siis tosiaan peplum-mekko. Mekon helma ylettyy vähän alemmas, kun vaan puoleen reiteen.


Mä lähdin metsästään kenkiä, jotka sopis tohon DKNY'n laukkuun. Kuvista huomaten niillä on hiukan värieroa, mutta kunhan käy edes jotenkin yhteen, koska nääkin popot oli niin vaikee löytää ja mun kriteerit kenkien suhteen ei ees ollu niin korkeella, kun vois kuvitella; beiget baltsut tai korkkarit ja onnekseni löysinkin noi aivan ihanat korkkarit, jotka on tosi mukavat kävellä tuoden vähän ryhtiä kantajaansa. Hintansa puolesta sietääkin olla hyvät... :D


Viimesimpänä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä kaulakoru ja sormukset, jotka tilasin H&M:ltä ihan pelkästään näitä ylppäreitä varten. Mä en oo hirveen kova käsikorufani, kun tuntuu aina, että ne vaan on tiellä, joten päädyin mielummin sormuksiin sen sijaan ja tottakai kultasiin, kun muun muassa laukun yksityiskohdat on kultaset ja mekon vetoketjukin sekä tärkeimpänä mun rakkaus kultasia koruja kohtaan. Jos joku ei tunnistanut, niin nää koruthan on siis H&M:n Swarovski-kristallikoruja.

6 kommenttia:

  1. Oi miten kivalta sun ylppäriasu vaikuttaa! :)

    http://more-than-we.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Oi vitsi sä tuut näyttämään hyvältä nuo päällä! <3 Mun mielestä tollanen sininen mekko sopii ihan täydellisesti ylppäreihin! Mulla on itellä sellanen mintun värinen mekko ja jännittää kyllä, sopiiko se oikeasti mulle.. Mutta kääk enhän mä oo tajunnu hankkia vielä mitään kenkiä sunmuuta, mutta onneks sulla on jo asia kunnossa! :D

    http://viiskyttieta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos! <3 :) Kyllä mä uskon, että sen värinen on just passeli sulle ja kengätkin ehtii vielä hyvin hankkia. ;) Mä ylitin itteni, ku olin tällä kertaa näinkin ajoissa liikkeellä ylppäriasusteiden suhteen!

      Poista
  3. oii miten kauniin värinen mekko!<3

    kesamaailmalla.blogspot.fi

    VastaaPoista