lauantai 25. huhtikuuta 2015

Täydelliset ballerinat


Eilen mä sain korkata zalandolta kuukausi sitten tilaamani mustat klassiset nahkaballerinat, jee! Odotin tota päivää, kun kuuta nousevaa koko kuun ajan, kun jouduin vaan sovitteleen ja kuolaan kenkiä pelkästään sisätiloissa. Kaikki varmaan tietää sen fiiliksen, kun on joku kiva mekko tai uudet ihanat kengät ostettuna vaikka jotain tiettyä tilaisuutta tai vuodenaikaa varten eikä oo mahdollisuutta käyttää niitä yhtään aiemmin. Mä oon muutenkin niin vilukissa, että päätin pelata varman päälle, jotta ei tuu kylmä! Nyt kun lämpötilat lähentelee 10 astetta, niin mä sain just ja just pidettyä varpaat lämpiminä ballerinoissa, mutta harmikseni jouduin parit laastarit liimaileen illalla jalkoihini, tosin se nyt on aina haittapuoli lähes kaikissa ballerinoissa sekä myös avokkaissa alkuunsa ainakin mun kohdalla.


Kun mä lähdin lopputalvesta metsästään itelleni niitä täydellisiä ballerinoja, kriteerilistalta löytyi muun muassa semmoset asiat, kuin; täytyy olla aitoa nahkaa, ei mieluiten pyöreäkärkisiä ja alle 100e, jos maksaisi. Mähän sitten bongasin nämä 55 euron ihanuudet zalandon ballerinavalikoimasta ja nämä oli just sitä mitä hain! Ja musta väri on tottakai aina passeli väri kengille, kun sopii asun, kun asun kanssa. Tosin mun lempparilaukut on molemmat vaaleita (valkoinen&beige), joten mun sisäinen perfektionisti pyrkii aina välillä esiin asuja miettiessä, kun kenkien ja laukun on aina pakko sopia yhteen, jota oon nyt yrittänyt parhaani mukaan hillitä, koska opiskelijan budjetilla ei ois varaa hirveen moniin ballerinoihin ainakaan näin ylppäreiden alla.

10 kommenttia:

  1. Oi noi kyllä todellakin on täydelliset ballerinat! ♥

    VastaaPoista
  2. Ihanat! Mun pitäs kanssa alkaa metsästämään noita täydellisiä kesäpopoja ♥ :)

    https://more-than-we.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zalandolta löytyy ainakin liuta kaikkia ihania kesäkenkuleita! ;)

      Poista
  3. Nää kyllä näyttää niin täydellisiltä balleriinoilta! Musta vaan tuntuu, et balleriinat kuluu ruman näkösiks sen yhen kesän jälkeen aina:( Mut 55€ ei oo kyllä paha hinta laadukkaammista kengistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon harvat baltsut saanu kestään yhtä kesää pidemmälle, mut nyt sit täytyy vaan yrittää hoitaa ja pitää hyvä huoli näistä! ;) En uskaltanu kalliimpia ostaa juurikaa ton takia, ku kuluu niin helposti. :/

      Poista
  4. Ihanat ballerinat :)

    VastaaPoista