tiistai 28. huhtikuuta 2015

Viime päivät kännykän kuvina


1. Sunnuntain eväät katellessa Netflixistä Drop dead divaa. Oon niin koukussa tohon! Ihan huippu sarja ja oon kohta kattonu kuudennen kauden loppuun. | 2. Maanantaina sain vihdoinkin postissa mun ylppärikengät, jotka oli ihan täydelliset. Niistä lisää myöhemmin. ;) 


3. Mun oli ihan pakko kokeilla Aloe vera vettä kera kurkkuviipaleiden ja se oli taivaallisen hyvää! | 4. Oon nyt kevään aikana käynyt hölkkälenkillä entistä useemmin. Etenkin aurinkoisina päivinä se on ihan must lähtee vähän hölkkäileen!


5. Meillä alkaa tänään taloyhtiön toimesta ilmanvaihtokanavien puhdistus, joten munhan täytyi sitten tyhjentää tavaroita pursuava vaatehuoneeni typötyhjäksi. | 6. Eilisen taivaallinen iltapala! Clipperin vihreää teetä piparmintun makuisena, kaksi mandariinia, banaani ja metsämarja Yosa!

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, noi kengät on ihanat ^_^

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin oon ihan rakastunut niihin! :D

      Poista
  2. Oi, kuulostaapa tuo aloe vera-vesi mukavalta! Mistä moista oikein saa, jos saan kysyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tän postauksen aloe vera veden ostin Prismasta, mutta saa myös cittarista, tosin eri merkkisenä, mutta kyllä sen putelin tunnistaa, kun bongaa! ;) Ja tais löytyä molemmista kaupoista mehuhyllyltä. :)

      Poista