perjantai 24. huhtikuuta 2015

Ylppärimekkoa mä metsästän

graduation

Ylärivi: 1 | 2 | 3 Alarivi: 1 | 2 | 3 | maksimekko

Monilla abeilla lähestyvät taas kevään ylioppilasjuhlat, mukaan lukien mulla itselläni myös! Pyhitinkin sen kunniaksi aamuni Nellyn juhlamekkovalikoiman selailulle, vaikka mulla itselläni onkin jo kuukauden päivät löytynyt aivan upea ylppärimekko vaaterekistäni. Päätin väsätä pienen kollaasin mekoista, jotka itse saattaisin valita ulkonäön perusteella ylppärimekoiksi.
Mulle mekon ulkonäön lisäksi myös pituudella on merkitystä. Ehdoton ei vesirajamekoille! Tulee heti tyylikkäämpi vaikutelma, kun helma ulottuu lähes polviin asti. Tän kriteerin ottaessa huomioon, ylläolevista mekoista lähes kaikki pyyhittäisiin listalta pois.
Myös mekon väri on todella tärkeä. Mullehan on iskostunut päähän ylppärimekkojen väriksi aina valkonen, tiedä sitten mistä johtaa juurensa. Ja ei, en toki sano, että kaikilla pitäisi olla valkoinen mekko – ei mullakaan ole. Loppupeleissä kumminkin neutraalit värit kuten juurikin valkoinen, sininen, beige ja vaaleanpunainen sopivat äärettömän hyvin kyseisenlaiseen tilaisuuteen.

10 kommenttia:

  1. Nättejä vaihtoehtoja! Mä ihastuin varsinkin alarivin ekaan ja kolmanteen mekkoon: kukkakuviossa on sitä jotain. Oma ylppärimekko onkin jo hommattuna, eikä sekään ole valkoinen. Hyvä olla vähän erilainen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykästyin varsinkin just noihin kukkakuvioisiin, niin kauniita mekkoja! Se on jotenkin lohduttavaa, kun tietää, että läheskään kaikilla muilla ei tuu olemaan samanväristä/-tyylistä mekkoa. :D

      Poista
  2. Tosi nättejä mekkoja! :) Itse olisin varmasti valinnut omiin juhliini myöskin valkoisen tai muuten aika vaalean sävyisen mekon, mutta olen vaaleahiuksinen ja hyvin vaaleaihoinen, joten ei olisi tullut kuuloonkaan. Vaaleassa mekossa näyttäisin kalpealta ja haamulta. :D Oma mekkoni väri on siis kirkas koralli :) Tummalle tosin varmasti käy tuommoiset vaaleat tosi hyvin!

    http://c-duracell.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aloin kans miettiä samaa, kun omaan lakanan valkeen ihon ja vaaleet hiukset, niin sulautuisin varmaan liiankin hyvin yhteen beigen mekon kanssa, jota ajattelin itelleni aluks. Mutta just vaaleet värit näyttää niin hyvältä esim. ruskettuneella iholla ja koen välillä ehkä pientä kateutta niitä kohtaan, joilla semmonen on jo omasta takaa! :D

      Poista
  3. Noi ylärivin ja alarivin keskimmäiset on ihania! (=

    https://more-than-we.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ihanan väriset ja malliset kaikkine yksityiskohtineen. :)

      Poista
  4. Ihania mekkoja! :) Jotenkin itsellä lemppariksi nousi tuo vaaleanpunainen ja sit tuo maksimekko. :D Tuo valkonen mekko mustilla yksityiskohdilla on myös kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on kyllä ihania! Toi vaaleenpunanen etenkin on jotenkin niin söpö ja sit myös toi mekon malli on ylitsepääsemättömän kiva. :D

      Poista
  5. Mä valitsin itelle Nellyltä mintun värisen maksimekon, vaikka se on värinä mulle ihan täysin uus ja pelottava! :D Mulla on ilmeisesti joku pakkomielle maksimekkojen suhteen ja valitsisin noistakin tuon pitkän sinisen! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä eilen selailinkin sun blogia ja ihailin niitä mekkoja siinä sun yo-mekko -postauksessa! ;) Mä mietin aluksi itelleni maksimekkoa, mutta sitte mistään ei tuntunu löytyvän mitään kivan väristä, niin päädyin vaan midimekkoon. :D

      Poista