tiistai 19. toukokuuta 2015

9 asiaa, jotka aion tehdä kesällä

1. Mennä yyteriin.
Me ollaan mun parhaan kaverin kanssa tehty joka kesä ainakin kerran eväs- ja auringonottoretki Yyteriin, joten tänäkin kesänä olis taas vuorossa vähintään yksi semmonen reissu! Toivon, että saisin myös raahattua ton mun komeemman puoliskoni tänä kesänä sinne, onhan se nyt ihan huikee paikka.

2. Turkuun shoppaileen.
Suunniteltiin poikaystävän kanssa, että lähettäs käymään Turussa ihan muuten vaan mun mahdollisien pääsykokeiden jälkeen kesäkuussa, mutta mä taidan haluta sinne lähinnä vaan Zaran takia... :D

3. Särkänniemeen, särkänniemeen!
Särkkis on kans aina yks kesän kohokohdista näin Pirkanmaalaisena! Särkänniemeen on joka kesä pakko päästä kerran tai muuten kesä ei tunnu kesältä kärjistettynä. Mulla olis ainakin kolme särkkisreissua jo tiedossa, heh. :D

4. Urheilla entistä enemmän.
Nyt, kun mun parista kaverista ja poikaystävästä on kuoriutunu oikein kunnon urheilijat, niin liikunnasta on tullut paljon hauskempaa, kun ei yksin tarvii aina tehdä. 

5. Ajaa extemporee johonkin ihan ilman määränpäätä.
Kukapa ei välillä haluais repästä ja lähtee vaikka kaverin kanssa viikonlopuksi reissaan ihan minne nyt sattuukaan eksyyn.

6. Korkeasaareen poikaystävän kanssa.
Poikaystävän kanssa tuli eilen puheeksi Korkeasaari ja kuinka mä en oo koskaan saanut tilaisuutta käydä siellä – edes muksuna. Onnekseni myös poikaystäväni ei koskaan ollut käynyt siellä, joten ajateltiin kesän aikana käydä visitoimaan sielläkin.

7. Rovaniemelle juhliin ystävän täysi-ikäistymistä.
Mun yhdellä parhaalla ystävällä on synttärit lähellä heinäkuun puolta väliä ja ikää hänelle kertyy 18 vuotta, joten todellakin haluan päästä juhliin hänen kanssaan. Suunniteltiinkin, että suuntaan jompana kumpana heinäkuun kahtena viimeisenä viikonloppuna kohti Rovaniemeä.

8. Syödä paljon jätskiä ja mansikoita!
Uskon, että kukaan ei voi väittää vastaan, jos sanon, että jätski ja mansikat vaan kuuluu kesään. ;)

9. Suunnata poikaystävän kanssa lavatansseihin.
Jo viime kesänä mä halusin kovasti mennä käymään lavatansseissa, mutta ei ollut tanssipartneria saatika sitten loppujen lopuks edes aikaa. Tänä kesänä mulla ei oo muuta, kun aikaa ja partnerikin löytyy, joten tänä kesänä tanssilavat tulee järkkyyn.

4 kommenttia:

  1. En yhtään tiiä missä päin asut mut jotenkin toi "Turkuun shoppailemaan" kuulosti niin hauskalta :D ite asun täällä ja tuntuu et kaikki hyvät kaupat on ihan jossain muualla! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no joo! :D Mä oon kolunnu jo Tampereen kaupat niin hyvin läpi, niin nyt täytyy kokeilla josko Turusta löytäis jotain. ;)

      Poista
  2. oi toivottavasti postaat sitten lavatansseista! :) infinnish.blogpsot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelinkin, että se olis varmaan ihan hyvä aihe postata! ;)

      Poista