perjantai 22. toukokuuta 2015

Hyvästi LG G2, tervetuloa LG G3!


Tässä postauksessa jo mainitsinkin mun epäonnisesta sunnuntaista. Ensin onnistuin tiputtamaan mun kännykän rappuun rikkinäisen suojakuoren takia, jollon siitä halkes näyttö ja kännykkä ei ottanut enää kosketusta, kun sieltä täältä ja sen jälkeen poikaystävä sai huitoo ampparia pois mun hiuksista Prisman parkkiksella. Ulkopuolisten silmissä näytti varmaan aika huvittavalta.. :D Epäonnen kruunas se, kun mulle todettiin liikkeessä, että rikkuneen näytön korjaus maksais lähemmäs 200 euroa, joten järkevämpää ostaa uusi.
Mun vanhasta LG:stä lähti tosiaan kosketusherkkyys lähes kokonaan, joten kännykän käyttö koitui aika haasteelliseksi, kun kyseessä kumminkin älypuhelin, jossa ei ollut lainkaan mitään näytön ulkopuolisia näppäimiä. Sunnuntain ja maanantain sainkin käytettyä puhelinta edes jotenkin, mutta tiistaina ja keskiviikkona käyttö meni jo niin haastavaksi, että päätin luovuttaa, kun turhautti niin paljon.
Tehtiin isän kanssa kumminkin onnekseni sunnuntaina diili, että saan tilata uuden kännykän. Pistinpäs sitten tilaukseen LG G3:sen, joka on uudempi versio tosta vanhasta. Mun viimesimmät kännykät on ollut lähinnä vaan valkosia, joten päätin valita tällä kertaa vähän erikoisemman värin; kultasen. LG G3:ssa on huomattavasti suurempi näyttö verrattuna vanhempaan malliin, mutta käyttömukavuus on mielestäni ihan samanlainen molemmissa luureissa.

Vinkkinä muille: Älkää ottako musta mallia ja tyhmänä luota siihen, että rikkinäinen suojakuori suojaa edes vielä hetken, vaan ostakaa heti se uus suojakuori. Uus suojakuori maksaa kumminkin niin paljon vähemmän, kun näytön korjaus tai uus puhelin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti