keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Inspiraatiota kesän juhlapukeutumiseen

Cute & girly
1

Jos menisin tänä kesänä joihinkin pippaloihin, niin ehdottomasti tän tyylisen asun vetäisin ylleni! Etenkin noihin kenkiin ihastuin. Mä oon jotenkin aina ollut tosi tarkka kenkien suhteen, koska mun mielestä niiden pitäs sopia mahdollisimman moniin asuihin, mutta toisaalta tommoset värikkäätkin kengät saattas sopia hyvin erilaisten värien kanssa. Tänkin asun kengistä löytyy värejä turkoosista punaiseen, joten ihan varmasti olisi käyttöä! Tästä asusta vaihtaisin hopeakorut ja laukun hopeat yksityiskohdat kultaisiin, sillä mä en vaan enää nykyään osaa käyttää hopeita koruja saatika tykkää laukuissa hopeista yksityiskohdista.

Classy & confident

2
3

Tähän kategoriaan halusin liittää kaksi asua, koska molemmat on mun mielestä kovin klassisia ja antaa käyttäjälleen itsevarman fiiliksen. Löysässä mekossa, jonka kaula-aukko ulottuu ihan kaulaan asti ja on löysä ei ainakaan tarvitse pelätä, että kakun syönnin jälkeinen turvotus näkyisi! Saatika sitten housupuvussa ei tarvitse pelätä, että helman alta vilkkuu jotain mitä ei pitäisi. Myös musta väri tuo hieman varmuutta asuihin. Mä itse saattaisin ehkä valita ensimmäisen asun tästä kategoriasta, mutta en oo hirveen suuri mustan fani enää nykyään, joten mustan mekon ja mustat asusteet saattaisin vaihtaa esimerkiksi valkoisiin!

2 kommenttia:

  1. Mistä toi ekan kuvan valkonen laukku on? Tai tokan kuvan vaaleenpunainen?? Pitäis ostaa serkun rippijuhlia varten ja oon ettiny tommosta samanlaista, mutta ruskeana. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/laukut/nly-accessories-384/quilted-purse-320340-1/
      Tossa on toi eka laukku ja toi kolmannen asun laukku on Urban expressionsista, mutta en löytäny sitä mistään nettikaupasta. Toivottavasti oli kumminkin jotain apua. :3

      Poista