keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Kesän ostoslista

o


Kesä alkaa tiuhaa tahtia lähestyyn ja myös ostoslista muokkautuu sen mukaseks. Mun tän kesän ostoslista on aika niukka, mutta huomatenkin vaatteet ja asusteet on laadukkaita, mihin mä pyrin aina ostaessani jotain uutta, jotta jatkuvasti ei tarvitse ostaa uutta tilalle. 
Monet on varmaan nähny vähintään vilaukselta noita Calvin Kleinin alusasuja (#mycalvins), jotka tunnetaan muun muassa mukavuudestaan ja semmoset mäkin ajattelin hankkia heti ylppäreiden jälkeen. Etenkin Zalandolta oon kuvassa näkyviä Calvin Kleinin alusvaatteita bongannu ja yhteensä noihin ei taida upota, kun 50 euroo.
Seuraavana ostoslistalla on Gantin tennarit, joita katselin ylläriylläri taas kerran Zalandolla, mutta vaan vaaleenpunasina kollaasissa näkyvän tummansinisen sijaan. Oon enemmän ballerinojen suurkuluttaja, kun tennareiden, mutta rakastan silti kaikenlaisia vaaleita tennareita. Valkoset multa löytyy jo, niin nyt ois aika hankkia vaaleenpunaset! Kunhan niitä vaan tulis Zalandolle lisää...
Ralph Laurenin pikeepaitoja oon ihaillut iät ja ajat ja jo viime syksynä olin ihan varma, että täksi kesäksi on pakko saada vaaleanpunanen tai sitä vastoin vaaleensininen pikeepaita Ralph Laurenilta. Nyt päädyin vaaleenpunaseen, koska sopii mainiosti yhteen niiden Gantin tennareiden kanssa. ;)
New Lookilta bongasin mustat nilkkapituset saappaat. En haluais millään pilata mun kaikkia kenkiä vesisateella, joten nää olis ihan oivat kengät kesäsateille. Kivan näkösten kenkien lisäksi siis jalatkin pysyis kuivina!
Viimeisimpänä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä musta, iso nahkalaukku. Käy kaiken kanssa ja kaikkialla. Hyvällä säkällä alotan syksyllä uuden koulun, joten uus koululaukkukin on tarpeen, kun vanha on jo aika kärsinyt. Entisen laukun ostin tosiaan 50 eurolla ja oli keinonahkaa, joten laatu oli jotain ihan muuta, kun hyvä. Vasta nyt parin vuoden sisään oon oppinut, että parempi ostaa kerralla hyvää ja en pistä pahakseni, vaikka laukkuun uppoiskin muutamia satoja, koska aito nahka pysyy kumminkin hyvänä vuodesta toiseen oikeenlaisessa käytössä ja hoidossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti