sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Tapahtumarikas viikonloppu


Mulla on ihan älyttömän ihana viikonloppu takana! Perjantaina startattiin viikonloppu juhlistamalla poikaystävän ja mun parhaan ystävän synttäreitä. Pidettiin kunnon parisuhdeiltama ja istuttiin ensin iltaa kaverin ja sen miehekkeen luona, josta suunnattiin keilaamaan. Mun on pakko tänne bloginkin puolelle kertoa, että mähän en ollut tätä aiemmin koskaan edes koskenut keilapalloon saatika tosiaan käynyt keilaamassa, joten tää oli ihan uutta ja jännittävää mulle. Fiilis olikin huipussaan, vaikka hävisin joka kierroksen vähintään 50 pisteellä muille... Mutta kyllä mä vielä varmasti joskus jonkun voitan, se on ihan saletti!


Lauantaina mun keho saikin kokea kunnon supersiivouksen, kun join rutkasti vettä kuljettaen mun Adidaksen pinkkiä puolen litran juomapullooni paikasta toiseen ja kun vedin herkkulautasen täynnä verigreipin ja appelsiinin lohkoja. Iltapäivällä suuntasinkin siskon ja sen miehen luokse landepaukuksi, jotta sain vietettyä laatuaikaa mun siskonpoikien kanssa ja tottakai myös senkin takia, kun suunniteltiin mun ylppäreitä. Oli ihana fiilis, kun lauantain ja tän päivän sai vaan virua Adidaksen rennot housut päällä, ilman meikkiä, hiukset miten sattuu ja mikä parhainta; maaseudun rauhassa!
Nyt alkaa taas valintakokeisiin pänttäys, vaikka mieluusti mä just nyt kääriytyisin lämpimän peiton sisään burritoks, keittäisin monen monta kuppia Clipperin vihreetä teetä ja pistäisin Sex and the City'n ekan tuottarin pyöriin...  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti