maanantai 25. toukokuuta 2015

Täydellinen maanantaiaamu


Vaikka mun pitikin herätä viimestään yhdeksältä kellon soittoon, niin voisin silti sanoa, että tää aamu on ollut rennoin ja ihanin pitkään aikaan. Elämä tuntuu olevan toisinaan kovin tasapaksua, kun ei oo mitään, mikä rytmittää. Tänään mulla on sentään jotain tekemistä jo aamupäiväksi! Rakastan tehdä kaikki asiat ihan omassa rauhassa ja omaan tahtiin, vaikka jotkut ei sitä toisinaan ymmärräkään. On ihana juoda aamukahvi rauhassa lueskellen samalla blogeja ja sen jälkeen väsätä puuroa aamupalaksi. Sillon aikoinaan, kun mulla oli vielä koulua, niin saatoin herätä omasta halustani jo muutamiakin tunteja ennen koulun alkua, koska aamuissa on vain sitä jotain.
Nyt mä meenkin valmistautuun päivän koitoksiin ja valitseen päivän vaatteet, ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! <3

2 kommenttia:

  1. Namm YOSAn metsämarja on niin hyvää! Syötkö sen aina pelkästään vai sekoitatko johonkin? Mietin, et sopiskohan puuroonki.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syön sen toisinaan pelkilteen ja joskus heitän erilaisia hedelmiä sekaan, joskus taas saatan sekottaa just puuroon ja kans tohon Alpron kookosjuguun! Mä itse en enää pystyis elään päivääkään ilman, pakko löytyä aina jääkaapista Yosaa, kun sitä on niin helppo yhistellä kaikkeen ja on niin hyvää. ;)

      Poista