lauantai 23. toukokuuta 2015

White and blue


Ensimmäisenä heti mulla pisti näissä kuvissa silmään toi mun kalmankalpea iho ja hapsuuntuneet latvat, mutta ei anneta niiden haitata. Hiuksille ajattelin ylppäreiden jälkeen tehdä jotain ja toivottavasti ihokin alkaa kesän myötä päivettyä... :D Tässä asussa tosiaan vietin torstaita. Tosin pitäs varmaan sanoa, että vaan torstaipäivää, koska illalla vaihdoin puseroon, housuihin ja baltsuihin... Oon ollut tänä keväänä ihan addiktoitunut sähkönsiniseen ja mun vaatevarastoni onkin päivittynyt lähinnä vaan sen värisillä paidoilla ja koltuilla kuten muun muassa myös tällä ihanalla kreppimekolla. Kreppimekon kaveriks vetäsin lämpimän valkosen neuletakin ja valitsin tällä kertaa taas hieman mukavammat kengät eli noi mun valkoset tennarit. Ja lisäksi tottakai jo viime asupostauksessa nähty H&M:n käärmenahkakuvioinen laukku, josta olin ottanut olkahihnan pois, jotta laukku toimisi clutchina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti