maanantai 29. kesäkuuta 2015

Ellos Home


Melkein heti, kun sain tiedon kouluun pääsystä mä tiesin, että kesän aikana tulee olemaan edessä muutto täältä kotikonnuilta kohti Jyväskylää ja suuntasinkin Ellokselle tsekkaileen, josko löytyis jotain, mitä mä todella tarvitsen. Bongasinkin sieltä vuodevaatteita; kaksi beigeä tähtityynyliinaa ja 4-osaisen pussilakanasetin, jossa on kaksi pussilakanaa ja kaksi tyynyliinaa. Beigejä, yllätysyllätys tähtikuvioisia käsipyyhkeitä löysin neljä kappaletta 13 eurolla, joten hankin niitäkin samaan syssyyn. Ei ainakaan hetkeen tarvitse stressata, että ei käsipyyhkeitä olis. ;) Viimeisimpänä halusin mun aamiaiskulhokokoelmaani lisätä kaksi mintunvihreää kipposta, joilla hintaa oli yhteensä vain 15 euroa.

Oon nyt jotenkin niin innoissani tästä kaikesta, kun siirryn tutusta ja turvallisesta tuntemattomaan. Tätä mä oon ehkä jonkin tovin kaivannutkin, uusia maisemia ja toivottavasti jopa uusia ihmisiäkin vanhojen ihanien rinnalle. Täytyy vaan pitää peukkuja, että huominen menee just parhaimman skenaarion mukaan, jos se lieventäis vähän tätä stressiä... :) Nyt mä suuntaan valmistautuun, jotta pääsen pitkästä aikaa treffaan paria ihanaa ystävää kuvailujen ja ikeareissun verran! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti