sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Still alive!


Meikkis täällä taas päivittelemässä ihka uusin motivaatioin ja postausideoin! Pidin siis ihan tietosesti taukoa, jotta saan vähän syksyn meininkejä selkeemmiksi. Koulu alkaa 10.8., oon työstänyt sormet syyhyten työhakemuksia, soitellut vuokravälittäjän kanssa ja elämäni ensimmäiseen asuntoesittelyyn suuntaan isän ja poikaystävän kanssa tiistaina. Vähän jänskättää, koska ton kämpän mä todella haluan! Se on ihan koulun vieressä ja hyvin varusteltu, jos otetaan huomioon, että tosta tulee mulle vain parin vuoden opiskelijaboksi. Siitä ei sen enempää, jos en mahdollisesti saakaan kyseistä asuntoa. ;) Paljon on shoppailtu, lenkkeilty ja syöty hyvin. Kesäkuu meni lähinnä vaan fiilistellessä ja chillaillessa sekä ylppäreistä toipuessa. Tulevalle viikolle mulla onkin paljon kaikkee kivaa tekemistä ja palailen samalla vanhaan postailutahtiin. Tätä mä kovasti odottelinkin, että pääsen taas postaileen ja kirjotteleen, niin paljon tätä on ikävöinyt jopa tänä lyhyenä aikana. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti