torstai 4. kesäkuuta 2015

This week's best picks

1 | 2 | 3

Bubbleroomilla on tällänen kampanja käynnissä, jossa joka viikko valitaan uusia vaatteita, joille pistetään reilut alennusprosentit. Tälläkin viikolla alennukset huitelee 50-70% välillä eli tosi hyvin lähtenyt hintaa pois vaatteilta. :) Mä itsekin oon pari vaatetta tilannut kyseisestä kampanjasta viime kuukausien aikana, kun eivät maksaneet paljoakaan, joten ajattelin nyt kerääväni teille tänne muutamat mun lempparit tän viikon parhaista löydöistä.
Ensimmäisenä kollaasista löytyy Vero Modan mustat rennot shortsit, joissa on pitsiyksityiskohdat. Mä harvemmin tykkään tämmösistä löysähköistä shortseista, mutta nää mä ottaisin itselleni ilomielin! Mulle tulis vaan ehkä vähän ongelmia yhdisteltäessä shortseja johonkin yläosaan ja kenkiin...
Toinen ja kolmas löytö oli mun ihan lemppareita ja olin tätä sinistä mekkoa katsellutkin jo normihintasena! Sähkönsininen mekko off-the-shoulder yläosalla ja hintaa jäi 70% alennuksella vain 9,90e. Valkoiselle pitsimekollekaan ei jäänyt hintaa, kun 11,90 euroa, joten molemmat olis ehdottomasti joutanut ostoskoriin, jos en olis tehnyt itselleni lupausta, että kesäkuun aikana en tilaa yhtään kosmetiikkaa saatika sitten vaatteita netistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti