maanantai 1. kesäkuuta 2015

Ylppärilahjat


Sain onneksi ylppärilahjaksi käytännöllisiä ja tarpeellisia lahjoja, joihin en vois olla yhtään tyytyväisempi! <3 Huvittavinta oli, kun luulin, että mulla ei vielä ollut pöytähopeita, mutta ylppäri-iltana kotiin tullessani äiti sanoi, että olinhan mä rippilahjaksikin aikoinaan saanut pöytähopeet, joten nyt on sit hopeelusikat ja kakkulapio x2, mutta ainakaan ei lopu kesken! Rippilahjaksi saaduissa on kaiverretuna mun nimi, mutta näihin ylppärilahjaksi saatuihin ajattelin käydä kaivertamassa ylppäripäivän eli 30.5.2015.


Sain myös Iittalan Teema-sarjan astioita; 6x vaaleensinisiä lautasia ja 6x vaaleensinisiä mukeja. Mä oon joskus tänne tainnutkin raapustaa mun rakkaudesta Iittalan astioita kohtaan. ;)


Lahjojen seasta löytyi myös Hackmanin 24 osanen ruokavälinesetti. Aikaisemmin mä en ookaan saanut saatika ostanut ruokailuvälineitä, joten oli mahtavaa saada näitäkin ihan omaa kotia varten.


Viimeisimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä reseptikirjat. Selailin näitä jo eilen hieman, joten sen tiedän, että Kodin juhlakirjassa on erilaisia herkkureseptejä eri juhlapäiville ja Kotiruoka -kirjassa oli hyviä vinkkejä. Reseptikirjan käyttöä odotan, sillä siihen voi itse aina kirjoittaa reseptit aihealueittain kuin kuvasta huomaakin. Ajattelin, että alan täyttää reseptikirjaa oikein kunnolla kera kuvien, jotta kirjasta tulee enemmän mun näkönen. ;D
Näiden lisäksi sain kasoittain lahjakortteja ja rahaa! Pahoittelen vielä ton toisen kuvan keltasuutta, mutta kakkulapiosta ei saanut samanlaista kuvaa, kun muista, sillä kakkulapion kuvassa näkyvä laatikko heijasti koko kuvan keltasemmaksi. 

4 kommenttia:

  1. Ihania ja käytännöllisiä ylppärilahjoja :)

    VastaaPoista
  2. Ihania lahjoja ja todella hyödyllisiä sellaisia ♥ Muutenkin tosi kivanoloinen blogi, joten laitampa suosikkeihin ja jään seurailemaan taka-alalle!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Tosi ihania ja käytännöllisiä ylioppilaslahjoja olet saanut. Mulla on Teeman keltainen astiasto, jonka olen saanut jo hyvin pienenä. Inhoan sen väriä yli kaiken, mutta astioina ihan toimivat ja kivan malliset. Mulla oli melkein kaikki jo kerätty kotia varten ennen yo-juhlia, mutta sain juurikin noita samaisia Hackmannin Savonia Aterimia 3 laatikkoa, joten enköhän niillä jonkun aikaa selviä. :)

    http://lifewithsallas.blogspot.fi/

    VastaaPoista