torstai 2. heinäkuuta 2015

Missä mä nään itseni muutaman vuoden kuluttua?

Uuden koulun ja uusien maisemien innoittamana mä ajattelin tällä kertaa väsätä vähän normaalista poikkeavampaa postausta, jonka aiheena on siis tulevaisuus muutaman vuoden päästä. Otsikkoa mukaillen; missä mä siis näenkään itseni muutaman vuoden kuluttua?

1. Töissä

Saatte ihan rauhassa pitää mua hulluna, mutta mä odotan sitä, että pääsen töihin. Siemaileen aamukahvia ennen kello kuutta aamulla rauhassa valmistautuen päivän työkoitoksiin, tutustua uusiin työtovereihin ja päästä ylittään itseni työtehtävien suorittamisessa. Tosin luultavasti todellisessa tilanteessa se aamu ei välttämättä menis ihan kerrotun mukaan, mutta nykyajan Suomessa, jossa työllisyystilanne näyttää todella pahalta, jokainen työpaikka, jota tarjotaan, on ihan luksusta.

2. Matkustelemassa

Ehei, en luule, että pääsisin matkustelemaan ilmaseksi, vaan matkustelemalla palkitsisin kovan työn. Ottaen huomioon, että työelämässä päivät olisi aikalailla samanlaisia ja laskut tottakai pitäisi maksaa, niin hemmottelisin itseäni pistämällä joka kuukausi palkasta tietyn verran säästöön. Ihan vaan sen takia, että pääsisin vihdoista viimein matkustelemaan edes muutamaan mieluisaan matkakohteeseen. Mähän en oo siis koskaan matkustanut mihinkään muualle, kun lähinnä tohon viereiseen suurkaupunkiin Tampereelle, joten olis viimeistään sillon aika toteuttaa pitkäaikanen unelma!

3. Opiskelemassa

Jos en vielä sitä täällä blogin puolella maininnut, niin mähän nyt lähden opiskelemaan Jyväskylään yo-merkonomiksi. Kyseinen linja kestää vain pari vuotta, jollon olen kaiken kaikkiaan 21-vuotias ja elämä vielä täysin edessä. Tiedän, että yo-merkonomi ei mulle ole lopullinen päätös ammatista, koska on niin paljon ihan erilaisia ammatteja, joita haluaisin kovasti opiskelemaan. Juurikin liiketalous on ollut aina omalla tavallaan kiehtovaa, mutta myös vaatetusala vetää mua kovasti puoleensa ja samoin ruotsin opiskeleminen yliopistossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti