lauantai 22. elokuuta 2015

On niin helppoo olla onnellinen


Mun piti eilen tallentaa teille koko päivän mittaan hetkiä mun päivästä kuvina, mutta aamulla sen onnistuessa unohdinkin koko projektin koulusta päästyäni, kun suuntasin Jyskään asioille. Oon aika ylpee itestäni, kun selvisin ihan itse ensimmäistä kertaa Jyskästä bussiin kohti Jyväskylän keskustaa. Aika siistiä ajatellen kumminkin siltä kantilta, että viime keväänä jännitin vieläkin Tampereen ja Nokian busseja ylikaiken, kun en ollut varma päädynkö varmasti oikeeseen paikkaan. Tosin täällä Jyväskylässä mulla ei oo muuta vaihtoehtoa, kun itsenäisesti kulkee paikasta A paikkaan B, joten kyllä mä nyt yhden bussimatkankin handlaan!
Eilen kävin myös lämpimän illan kunniaks uuden tuttavuuden kanssa yksillä Jyväskylän keskustassa ja voi, kun on oikeesti mahtava fiilis tavata uusia ihania ihmisiä! Ennen muuttoa mä pelkäsin kauheesti, että tuunko saamaan täältä lainkaan kavereita, mutta onneks pelkoni osoittautui lopulta vääräksi. Tästä päivästä jalat on vähän kipeet ja hapoilla päivän töiden jäljiltä, mutta fiilikset on tällä hetkellä silti mitä parhaimmat! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti