torstai 20. elokuuta 2015

Tyylikkäänä mekossa kohti syksyä

autumn

Aihe ei ollenkaan sovi näihin säihin, mutta ajattelin nyt silti inspiksen tullessa tehdä postauksen aiheesta kollaasin! Tai no... Sopii, mutta ylläolevat asuyhdistelmät ja mekot saattais olla tuskasen kuumia 24 asteen säässä. En valita, tätähän mä odotin koko kesäloman, niin onneks tuli edes nyt, vaikka koulut onkin jo alkaneet. Pyhittäkäämme edes viikonloput ton ihanan sään nauttimiseen!
Ajattelin tuoda yhteen kivoja mekkoja, jotka sopii ihanasti syksyyn. Toki värit ovat kovin masentavia ja vois yrittää mieluummin mätsätä vaikka syksyn väreihin. Mulla itselläni on ollut jo pitkän aikaa sellanen vaihe vaatetuksen suhteen, että suurin osa vaatteista, joita oon ostellut ja käyttänyt, on ollut mustia. Jos otetaan huomioon se, että vielä muutamia kuukausia sitten olin sitä mieltä, että musta on ihan älyttömän tylsä väri pukeutumisen suhteen ja mieluummin valkosta, pastellivärejä ja muita neutraaleja värejä, mutta nyt mustakin on löytänyt tiensä mun sydämeen.
Syksy on pukeutumisen suhteen sen takia vaikeeta, kun ikinä ei tiiä, että millon tulee liian kuuma tai liian kylmä missäkin vaatteissa. Muuten mä rakastankin syksyä ylikaiken, sillä saa kaivaa lämpimät pörrötossut kaapin uumenista kuin myös ihanat villapaidat ja takit. Tilasinkin itelleni Bubbleroomin alesta ihanan kevyt toppatakin loppu syksyä varten, kun sain siitä vähän vielä lisää alennusta, niin en malttais odottaa, että saan sen käyttöön!
Mä oon itse aina vierastanut syksyn (ja koulun) tullen mekkoja ja hameita, kun tietenkään ihan niissä kesätamineissa en syksyllä koe kovin lämpimäksi liikkua, mutta tänä syksynä mä ajattelin hommata itselleni jonkinlaisen neulemekon, jota voi käyttää kylmemmilläkin keleillä sukkisten ja vaikka polvisukkien kanssa. Olis plussaa, jos niin uskaltaisin kouluunkin astella, mutta mun koulupukeutuminen tuppaa aina oleen tosi simppeliä. Pelkkiä kauluspaitoja, puseroita ja muita perus paitoja farkkujen tai toimistotyylisten housujen kanssa. Viime viikolla mä itseasiassa uskallauduin mun nahkahamonen päällä kouluun pitkästä aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti