perjantai 4. syyskuuta 2015

Se Oikea nilkkuripari

a



Mulla on viime viikot ollut käynnissä nilkkureiden metsästyskausi! Multahan ei varsinaisia syyspopoja löydy lainkaan lukuunottamatta kumisaappaita, mutta niidenkin käyttö ollut vähäistä sateettomien kelien takia, liekö tämä sitten hyvä vai huono. Huono ainakin mun kumppareiden puolesta. Oon bongannut hyvin erilaisia nilkkureita ja vielä viikon alussa olin ihan varma, että kuvan vasemmassa yläreunassa komeilevat Vagabondin Grace -nilkkurit tulee koristamaan mun kauniita koipiani tänä syksynä, mutta aloinkin epäilemään koron korkeutta, jota kengistä löytyy 7 senttiä. Ei näille kauniille koiville siis!
Nilkkureiden kriteereinä oli aito nahka, musta väri ja traktoripohja, mutta musta tuntuu, että tällä kertaa ei taida ihan onnistaa ton pohjan suhteen... Jostain pitää tinkiä, kun kenkiä ei tunnu löytyvän ja varpaat alkaa kouluaamusin jäätyyn kesäkengissä ihan syystäkin. ;)

2 kommenttia:

  1. Täällä toinen joka kuumeisesti metsästää sitä täydellistä nilkkuriparia :D Noi Timberlandit ois kyllä niin perfect mutta aika hintavat vaan. Noi alhaalla keskellä olevat ja ylhäällä vasemmalla olevat näyttää myös ihanilta ♥!

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä nilkkureiden metsästykseen! Mä lopettelin just vastikään omieni metsästämistä, kun ne tulivat sattumalta vastaan :D Kyllä ne vielä eteen ilmestyvät ;)
    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista