sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Syksyiset shoppailut


En niinkään sanois näitä vaatteita varsinaisesti syksysiks, sillä kaikki yllä näkyvät vaatteet on ajattomia ja saa yhdisteltyä erilaisten värien kanssa. Punasen Mangon topin tilasin Booztista, kun kaipasin vaatehuoneeni täytteeksi jotain punasta. Ensin mietin punaista poolopaitaa, mutta paitojen värit eivät olleet tarpeeksi kirkkaita, joten päädyin tähän Mangon toppiin, joka on passeli näin syksysin jakun kanssa kuin lämpimimmilläkin ilmoilla ihan ilman jakkua. Paidasta saa helposti juhlavan, mutta myös arkisen. Kaks kärpästä yhdellä iskulla!
Punasen paidan takana komeilee H&M:n vaaleensininen kauluspaita, joskin vähän rypyssä... Mutta uskon kyseisen kauluspaidan olevan jo aika tuttu kaikille. Halvaksi kauluspaidaksi hyvä laadultaan ja tosi nätti! Mä itse oon ihan hurahtanut näihin kauluspaitoihin ja tää taitaakin olla jo viides H&M:n kauluspaita, jonka oon eläessäni ostanut. Kovassa käytössä noi ajan myötä meni vaan huonompaan kuntoon, mutta eipä se hinnan kannalta haittaa. :) Kauluspaidan lisäksi H&M:ltä ostoskassiin päätyi myös sellanen kahden polvisukkaparin pakkaus, jossa on mustat ja vaaleenharmaat polvisukat. Mä ostin viime vuonna ihka ensimmäiset polvisukkani ja oon siitä lähtien ollu ihan rakastunut niihin, joten nyt ajattelin kartuttaa polvisukkavarastoakin.


Viimesenä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä tulee eilen ostamat Bikbokin harmaat farkut. Näiden farkkujen ostoa mä mietin kauan, sillä ensinnäkin farkkujen harmaa väri pisti miettimään, että tulisiko näitä ees käytettyä. Ostinpahan kuitenkin ja heti tänään ajattelin vetästä pökät päälle ihanan asun ympäröimänä. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti