lauantai 30. tammikuuta 2016

IN & OUT #1

ALL BLACK EVERYTHING


Ennen pidin mustaa tosi tylsänä värinä pukeutumisen suhteen ja panostinkin enemmän niihin valkosiin ja värikkäisiin vaatteisiin. Viime syksyn ja meneillään olevan talven aikana kumminkin musta on tuntunut vaatetuksen suhteen parhaimmalta värivaihtoehdolta sekä mielipide tylsästä mustasta on muuttunut täysin päinvastaiseksi. Liekö mielipiteeseen vaikuttanut kaamosaika ja lumettomuus...

(FEIKKI)NAHKA


Oon tällä hetkellä ihan hurahtanut nahkaan kaikissa sen muodoissa. Oli aitoa nahkaa tai tekonahkaa, niin meikkis on ihan lovena. Mun nahkavillitys starttas viime keväänä, kun tilasin itelleni Zalandolta Vilan tekonahkahousut, jotka on niin älyttömän mukavat päällä ja kaiken lisäks näyttääkin vielä hyvältä aina. Sen jälkeen ei oo loppua näkynyt!

TEKOTURKIKSET


Myös minä, miljoonan muun nuorukaisen tavoin, oon hurahtanut tekoturkiksiin. Voin kuvitella kuinka ihanan pehmeitä ja lämpimiä takkeja ne on, itselleni en vaan vielä ole raaskinut kyseisenlaista takkia ostaa, kun mua epäilyttää muun muassa se, että kuinka usein takkia pystyisi Suomen ilmastossa käyttämään, jotta liika vesi- ja lumisade ei pilaisi takin karvaa.

NYÖRIPAIDAT


Nyöripaitoja näkyy nykyään joka tuutissa, mihin erehtyykään vilkasemaan. Instagram täyttyy tytöistä, joilla on kyseisenlainen paita päällä sekä eri kaupat tulvii nyöripaitoja. Oon törmännyt vaan muutamaan nyöritettyyn vaatekappaleeseen, jotka on ihan oikeesti näyttäneet edes jollain tasolla hyviltä, mutta ketjuliikkeiden nyöripaidat tuun kiertään kaukaa.

VALKOISET FARKUT


Yhdessä kohtaa mulla oli kausi, jollon tuli käytettyä lähes päivittäin valkosia farkkuja. Nyt kumminkin mua on alkanu tökkiin ne ja aiemmin mainittunakin mieluummin käyttäisin mustia farkkuja. Valkonen ei vaan näytä mun silmään enää niin hyvältä vaatetuksessa, miltä se vielä puolisen vuotta sitten näytti.

ALESHOPPAILU


En oo tehnyt yhden yhtäkään hyvää löytöä alennuksista tän vuoden puolella, vaikka oon kolunnut joka röörin. Vaatteet ja sisustustuotteet on olleet tosi epäkäytännöllisiä olemattomasta laadusta puhumattakaan enkä yhtään ihmettele juuri niiden tuotteiden päätymistä alelaareihin. Tietenkin myös miinuksena se, kun oma koko katoo alennuksista heti ensimmäisenä.

Mua oli jo pitkän aikaa kutkuttanut aloittaa In & Out -postaussarja, koska oon huomannut, että esimerkiksi kuukauden suosikit tai muut samankaltaiset postaussarjat ei oikein sovi mulle, mutta tässä pääsen sopivissa määrin ilmaisemaan omia mielipiteitäni viimeaikaisten villitysten suhteen.

8 kommenttia:

  1. Oho kerrankin nyöripaidat on laitettu out-listalle! Mäkään en oo yhtään innostunut niistä ja luulin jo olevani ainoa :'D Nää in&out -postaukset on muutenkin tosi kivoja :)

    http://jasminkauppila.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin tuntu, että olin ainoo, joka ei noista nyöripaidoista oikein perustanu, mutta hyvä, että muitakin löytyy! :D Ite tykkään kans lueskella näitä postauksia aina muidenkin blogeista.

      Poista
  2. Siis itse ostin viime vuonna Zaralta mustan tekoturkistakin ja se on kyllä lempi takeistani! Käytän sitä aina kuin mahdollista, joten itse ainakin sanoisin että sopii ihan hyvin tähän Suomenkin säähän (:. Paljon oli kyllä samoja ja itsekin olen noita nyöripaitoja vähän nihkeästi katsellut, mutta viime viikolla löysin lempinettikaupasta nyöritetyn hupparin ja se kyllä nappasi! Mutta siis kyllä samaa mieltä, että nuo ketjuliikkeiden on aika no, ei itsellä nappaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelin vähän jälkijunassa ehkä ostaa ens syksyks/talveks kylmemmille ilmoille tekoturkiksen! ;) En usko, että se karva kumminkaan kovasti kärsii, vaikka siihen sataiskin hieman lunta? Mäkin oon vaan muutamiin semmosiin ihan kivoihin nyöritettyihin vaatekappaleisiin törmänny ja nekin just ollu jostain ihan muualta ku Bik Bokista tai Ginasta tms. :/

      Poista
  3. Näitä on aina niin kiva lukea! Hyvin toteutettu ja lisää tämmösiä! :) http://anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli lisää tällasia postauksia siis! ;)

      Poista
  4. Ohhoh varmaan ensimmäinen kerta kun meni omat ajatukset ihan toisinpäin! :D Mun mielestä täysimusta asu on ihan supertylsä, mutta rakastan nyöripaitoja! x))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä näinkin päin! :D Ite kans ennen yritin välttää täysmustia asuja, mutta nyt se on tullu ennemminkin säännöks ku poikkeudeks... Varmaan tää kaamos antanu vaikutteita osakseen. :D

      Poista