maanantai 25. tammikuuta 2016

The struggle is real


Mä oon parin kuukauden ajan pohtinut melkein pääni puhki sen suhteen, että jatkanko blogia ihan vaan kännykkäkuvien muodossa, kun ei muutakaan kameraa ole tällä hetkellä mahdollista käyttää vai panostanko kunnolla ja hankkisin muutaman satasen minijärkkärin, jolloin blogia jatkaisin vasta kameran saatuani. Näissä kännykkäkuvissa mua ärsyttää tajuttomasti kuvien laatu, tarkemmin sanottuna laadun puute siis. Haluaisin kuvailla kauheesti kaikenlaisia kivoja kuvia esimerkiksi instagramiin ja sehän hoituu hienosti juurikin kännykällä, mutta entäs blogi? En haluais pläjäyttää tänne aina niitä samoja kuvia, mitä mun instagramissa pyörii saatika sitten käyttää kännykällä kuvattuja kuvia.
Edellisestä päästäänkiin siihen oikeeseen probleemaan. Mä haluan kirjottaa ja ylläpitää blogia. Tää on se mun juttu eikä kamera saatika sen puuttuminen sais estää tai edes hidastaa mua ja eihän multa edes toisaalta kamera puutu täysin. Blogin sai alkuun hyvin kännykän voimin, mutta kaipaan vaan jotain paljon laadukkaampaa nyt. Kuvia olis paljon kivempi katsella, jos ne ei olis täyttä pikselimössöö! Ja kuvailuakin ajatellen voi niitä kaikkia ihania ideoita, mitä mulla on mielessä ja vielä parempaa, kun pääsisin passittaan poikaystävän tai jonkun kaverin kameran taakse asukuvien merkeissä.
Mä itse olisin jo niin valmis hankkiin ihka oman minijärkkärin, mutta lompakko ei niinkään. Tulin kumminkin siihen tulokseen, että mä yritän parhaani mukaan luoda blogista edelleen omanlaiseni, oli kuvat sitten vaikka ylläolevia pikselimössöisiä kännykkäkuvia ja kameraan alan keräileen rahoja. Nyt voisin sanoo, että oon herännyt talviunilta ja en missään vaiheessa lakannutkaan miettimästä blogia.

2 kommenttia:

  1. Kiva kuulla että blogia aiot jatkaa, vaikkei sitä kameraa vielä olekkaan. Sulla on oikein mukavan oloinen blogi! :)

    VastaaPoista