torstai 4. helmikuuta 2016

5 ostoslistalla pyörivää kotijuttua

ostoslista

Iittalan Kartio -juomalasit, joita oon alkanut juurikin keräilemään meidän Ikean juomalasien tilalle. Oon aina ollut sitä mieltä, että etenkin kotijutuissa kannattaa ja täytyykin panostaa, sillä meillä ainakin porukoiden luona on pyörinyt samat tavarat ja suurimmaksi osaksi myös astiat ihan siitä lähtien, kun oon ollu mukula ja isän sanojen mukaan jo sitäkin useampia vuosikymmeniä.

Iittalan Essence -viinilasit on ollut jo jonkin aikaa keräilyn kohteena, mutta oon lähinnä panostanut vaan yllättäenkin skumppalaseihin. Pitäisi vielä hankkia valko- ja punaviinilasejakin. Varmaan muutamat Essence -sarjan olutlasitkaan ei olis pahitteeks poikaystävälle, se kun on toivonut itselleen jonkinlaisia olutlaseja.

Valkoisen tarjottimen tarve lisääntyy varmaan ainakin kesää kohden, jos roudaa ruokia esimerkiksi parvekkeelle. Toki muutenkin olis tosi kätevä aamupaloille sängyssä tai sohvalla syömistä ajatellen.

Huomion kiinnittävät koristetyynyt yksinkertaisen päiväpeitteen kaveriksi. Tykästyin kollaasissa näkyviin tyynyihin, mutta eri värimaailma olisi mielestäni hieman parempi harmaan päiväpeitteen kaveriksi.

Valkoinen yöpöytä on uusi tulokas ostoslistallani, sillä vaihdoimme mun vanhan sängyn poikaystävän entiseen sänkyyn, joka on hieman pienempi, mutta toi rutkasti enemmän tilaa makuuhuoneeseen. Sängyn vaihdoksen tiimoilta makuuhuoneeseen sopisi nyt siis myös yöpöytä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti