maanantai 22. helmikuuta 2016

IN & OUT #2

NAPPIHAMEET


Tais olla viime keväänä, kun näitä alko näkyyn kaikkien suosituimpien bloggarien päällä mokkasina? Sillon mä aina tällaseen hameeseen törmätessäni vähän vieroksuin nappihameita yhtään missään materiaalissa. Nyt kumminkin kevättä kohden sekä etenkin Saijan blogiin ja linkissä olevaan postaukseen eksyessäni kyseisenlaiset hameet alko miellyttään mua vaan entistä enemmän. Alussa lämpesin vaan tolle farkkuversiolle, mutta myös mokkanappihame näyttää päivä päivältä omaan silmään miellyttävämmältä...

SLIP-ONIT


Tää tais olla ihan arvattavissa, että slip-onit päätyy mun in-listalle, kun niistä pari päivää sitten postausta raapustinkin, johon pääset tästä. En malta odottaa, että pääsen tsekkaileen kauppojen tarjontaa näiden kenkien osalta. Ainakin varmaa on se, että tuun kotiuttaan slip-onit joko ihan aitonahkasina tai tekonahkasina, väriltään valkosina! 

VICTORIA'S SECRETIN BODY MISTIT


Lähes joka toisen tytön kosmetiikkavarastosta löytyy vähintään yks Victoria's Secretin vartalotuoksu. Mä itse muistan ihailleeni näitä joskus suuren suosion ja söpöjen pullojen takia, mutta muistan vieläkin sen hetken, kun suunnattiin parhaan ystävän kanssa vuosi sitten abiristeilyllä haisteleen näitä... Ei vastannut yhtään odotuksia. En sitten tiedä haistelinko läpi kaikki väärät yksilöt, onko mulla hajuaistissa jotain vikaa vai eikö ihan muuten vaan oo mun juttu sitten ollenkaan.

EPÄMUKAVAT ASUT


Mukavuus kunniaan! Mä itse henkilökohtasesti tunnen yltiömäisen korkeet korot ja ihoamyötäilevät mekot epämukaviksi. Kenenkään kroppahan ei täydellinen oo, paitsi tietenkin somessa. Näät muijia täydellisellä mahalla keikistelemässä kuvissa maailman kireimmät mekot päällä. Mäkin haluan! Oon kaikilla tavoin tyytyväinen itseeni ja kroppaani, mutta silti koen kireiden mekkojen vaan huonontavan mun kroppaa, koska mun maha sattuu välillä oleen normaalia turvonneempi. Varmaan huomaatte mitä some tekee? Aletaan vieroksuun ja tunteen kuvotusta sen oman, itselle rakkaan kropan toiminnasta. Ja noi korkeet korot, huh! Vaivasenluut kiittää ja kuittaa.

12 kommenttia:

  1. Huippua, olen itse Lontoossa nyt opiskelemassa ja olen katsellut mielenkiinnolla noita nappihameita, kun niitä löytyy melkein jokaisesta paikasta. Nyt ehkä uskallan ostaa sellaisen slip onien kaveriksi! Täällä niitä voikin jo onneksi lämpötilan puolesta käyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nappihameet ja slip-onit olis kyllä ihana yhistelmä! Pakko pistää korvan taakse, jos löytyis joku kiva nappihame täältäkin päin niiden tulevien slip-onien kaveriks. ;)

      Poista
  2. Kivanoloinen blogi sulla! Tykkään itsekin noista nappihameista ja slip-oneista, tänä keväänä oisi tarkoitus etsiä molemmat omaan vaatekaappiin. :)

    http://homeandstylebye.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja tsemppiä niiden etsintään! Onneks ainakin slip-oneista on niin paljon valinnanvaraa, mutta noita nappihameita oon bongaillu vasta tosi vähän kaupoista. :o

      Poista
  3. Mulla oli vielä viime kesällä ihanat Vansin slip onit, mutta mä jätin ne Viroon kun olin siellä matkalla? :D Vähänkö ärsyttää haha! No eikun vaan hommaamaan uusia :D. Kiva postaus!

    www.onrooftop.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeikä! Nyt sit vaan hankkiin uudet. :D Se on inhottavaa, jos onnistuu hukkaan/jättään johki jonkun semmosen jutun, mitä on just tykänny käyttää... :/

      Poista
  4. Täytyy sanoa, että noissa asuissa nappihameet näyttää oikein kivalta. Vähän tekee mieli itsekin tollasta. Samoin noi slip onit vaikuttaa erittäin käytännöllisesti. Erittäin inspiroiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekin iski kauhee nappihamehimo noiden kuvien takia ja mietinkin, että pitäisköhän ostaa kesäks... :D Ihanaa, että joku muukin mun lisäks sai jotain irti tästä postauksesta! :)

      Poista
  5. Ite en ehkä käyttäis nappihametta, koska mulle ei mun mielestä sopis ne, mut muilla tykkään noista nappihameista kyllä tosi paljo. :) Ja mitä noihin epämukaviin asuihin tulee, nii oon just samaa mieltä!

    http://sofiaidaanneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tykänny myös niistä muiden päällä, mutta en kyllä yhtään osaa sanoo, että millaselta näyttäis mulla itelläni! Kokeilemallahan se selviää. ;)

      Poista
  6. Mä ostin pari tollasta body mistiä testiin vähän aikaa sitten koska pidin niitä just tosi söpöinä ja luulin niiden olevan ihan super ihanan tuoksusia, mutta eihän ne edes ole ja sekin tuoksu mikä niistä tulee ei musta pysy iholla ollenkaan, haha :D Tykkään kyllä VS vartalovoiteista niiden tuoksun takia, koska voiteessa se nyt ei niin tärkeää ole musta pysyykö se tuoksu iholla :)

    http://riikkamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olin niin pettyny sillon, kun olin ihan innoissani menossa ostaan niitä, mutta sit kun päästiin haisteleen, niin eeeih. :D Tosin haluaisin päästä haisteleen niitä uudestaan, et oliko tosissaan ne tuoksut sit niin semmosia, että en lainkaan tykkää niistä. En ookaan muuten koskaan kokeillu niitä vartalovoiteitakaan, olis ihan mielenkiintosta joskus kokeilla! :)

      Poista