maanantai 29. helmikuuta 2016

Inspiraatiota instagramista | Pukeutuminen

Starttaan nyt tällasen postaussarjan kuin inspiraatiota instagramista. Instagram kumminkin kuuluu ainakin mun kohdalla niihin paikkoihin, joissa pyritään seuraan ihmisiä, jotka tavalla tai toisella inspiroi. Sarjassa ajattelin esitellä inspiroivimmat instagramit pukeutumisen, sisustuksen ja ehkä jopa matkustelun saralla ja tää eka osa otsikon mukaisesti käsittelee pukeutumista.


Ihan ykkösenä mun listalta löytyy @thanyaw, jonka kuvat sointuu hyvin yhteen ja on kovin kaunista katsottavaa. Kuvat on valoisia ja laadultaan hyviä. Thanyan tyyliä voisin kuvailla samalla tyttömäiseks, mutta myös naiselliseks ja ne, jos mitkä mun kohdalla nappaa aina asuissa etenkin, jos moiset löytyy samasta asusta.


Hyvänä kakkosena tulee @sellisx, jonka asuista voisin kotiuttaa kaikki itsellenikin. Jos pitäisi kuvailla naista, joka pukeutuu seksikkäästi ja näyttää hyvältä asussa kuin asussa, niin nimeisin automaattisesti tän. Tyyli ei ehkä ihan vastaa mun omaa tyyliä tällä hetkellä, mutta esimerkiks tommoset korkeevyötäröiset pitsishortsit ja ton vasemman yläkulman harmaa takki on munkin ostoslistalla - tosin ei ainakaan nyt vielä kovin korkeella sillä listalla, koska no... Kesään on vielä valitettavasti jonkin aikaa ja haluan ensin kuluttaa mun nykyisen kevättakin loppuun.


Kaikki on edes joskus lukassut @kenzas'in blogia, niin mäkin tein meinaa parisen vuotta sitten. Nykyään eksyn tosi harvoin Kenzan blogiin ja lähinnä vaan tyydyn ihaileen asuja sekä kuvia instagramin välityksellä. Näistä kaikista kolmesta voisin sanoa oman tyylini olevan lähimpänä Kenzan tyyliä, mutta silti niin kaukana vielä... Kaikki noi Chanelin laukut ja upeet tekoturkikset; voin vaan unelmoida! Vielä joku päivä... ;)

Toivottavasti tekin saitte aimo annoksen inspistä irti tästä postauksesta, koska mä ainakin sain! Nyt taidan suunnata keittään kahvit ja siivoileen. Inspiroitunutta maanantain jatkoo! ♥

4 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kollaaseja! :)


    elamanikuvina.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mulla menee nykyään ihan sairaasti aikaa siihen, että selaan instagramia :D Se on ihan hullua, jos löytyy joku kenen kuvia voi vaan selailla ja selailla! Kiva postaus, pitää tsekata toi keskimmäinen heti :)

    Ilona // www.onrooftop.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans sama homma, et jotenkin se aika vaan aina vierähtää instassa! :D

      Poista