lauantai 20. helmikuuta 2016

SLIP-ON SNEAKERS


Mietin tosi pitkään haluaisinko ostaa täks kevääks mun vanhojen valkosten tennareiden tilalle slip-onit vai purjehduskengät. Purjehduskengät on mun mielestä tosi nättejä, mutta niiden saatavuus naisten kenkäosastoilla ainakin Suomessa on valitettavasti kovin rajallinen ja harvemmin oon törmännyt muun muassa valkosiin purkkareihin. Miinuksena myös rajalliset asuyhdistelmät purkkareiden kans!
Slip-onit sen sijaan on aika monikäyttöset ja rennommat. Nää tosiaan on toinen mun kevään kahdesta ostoslistalla roikkuvasta jutusta näin vaatteita ja kenkiä ajatellen. Mun valkoset tennarit on jo viime vuodesta ollu lähinnä jotain keltasen ja harmaan väliltä, vaikka niitä oonkin pessyt aika ajoin, mutta muuten ihan passelissa kunnossa, kun esimerkiks liimaukset pysyny ihan kuoseissa. Näyttää vaan astetta hölmömmältä, jos käytän valkosia farkkuja ja tennareita samaan aikaan, niin väriero on huomattava. Oonkin nyt saanut ihan riittämiin pohtia, että hankinko aitonahkaset slip-onit Vagabondilta, jonka tennareista mulla on jo tosi hyviä kokemuksia vai hankinko vaan H&M:ltä jotkut halppikset. Voisin kuvitella, että valkoset nahkakengät on helpompi pitää myös valkosena verraten kangaskenkiin?

13 kommenttia:

  1. Kuolasin viime kesänä noiden perään ja olin ihan unohtanut nuo! Mää haluisin kyllä addun kengät ja conssit, mutta hitsit ku noikin himottais nyt atm :-D Nuo musta-valkoset on rakkautta <3

    http://sofiakoivisto.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Vähänkö onkin kivan näköiset! :) Tollaset vois kyllä hankkia...

    http://kultakehykset.blogspot.fi/
    Käy ihmeessä tsekkaamassa ja jos pidit niin liity lukijaksi ja / tai kommentoi? Kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin! Pakko hankkia kevääks ;)

      Käyn tsekkaileen sun blogin!

      Poista
  3. tollaset on ihanat! Mulla oli syksyllä/kesällä käytössä HM:n tuommoset viininpunaiset, vähän semmoset nahkamaiset kengät, ja ai että ne oli perrrfekt! Uusia metsästämään ;)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliko ne hyvät kovassakin käytössä? :) Mietin just, et pitäskö käydä tsekkaileen hooämmältä jotkut vaaleet slip-onit. ;)

      Poista
  4. Slip-onit on ihania! :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on! Oon ihaillu kaikkien muiden asuissa niitä aina. :D

      Poista
  5. Olen itse kenkäkaupassa töissä ja slip-oneja on näkynyt paljon tulevan kevään mallistoissa. :) Kannatan ehdottomasti nahkaisten hankkimista sekä puhdistettavuuden, hengittävyyden ja kestävyyden takia! :) Nuo ovat muutenkin oikei kivannäköisiä kenkiä ja ainakaan omalla kohdallani Vagabondit eivät ole koskaan pettäneet! :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli valinnanvaraa tulee siis oleen onneks! Pohdin kans just, et nahkaset olis myös kestävät, joten ehkä semmoset hankin mieluiten. :) Ja mulla itelläkin hyviä kokemuksia Vagabondin kengistä! Ehkä pitää tälläkin kertaa kallistua niihin. ;)

      Poista
  6. Slip-onit on musta tosi ihanat! :3

    katiannausa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Näyttää niin hyvältä monissa asuissakin. :)

      Poista
  7. Slip onit on kyllä ihan parhaita kenkiä! Itellä on ollut 4 erilaista paria ja ne on olleet ihan sitä H&M-laatua, vaikkei kaikki siitä kaupasta olekaan... Mutta tennarit menee ainakin mun käytössä niin helposti likaseks ja kuluneiks, että ihan mielelläni ostan vähän halvempia ja seuraavaksi kesäksi sitten uudet :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista