torstai 10. maaliskuuta 2016

2+1 huippuostosta keväälle


Tästä H&M:n ihonmyötäsestä mekosta pistinkin kuvaa mun päällä jo tässä postauksessa, jossa se selkeesti pääsee enemmän oikeuksiinsa verraten pelkässä henkarissa roikkumiseen. Ilmojen lämmetessä tästä vielä hieman mua ei varmaan tuu edes näkeen missään muussa koltussa. Kirjottelin ihan viimesimmässä IN & OUT -postauksessa siitä, kuinka mua ei nappaa kireet vaatteet ja korkeet korot, koska mukavuudesta en tingi, mutta tää mekko on kyllä ehdottomasti poikkeus sääntöön! ♥


Ne kuuluisat slip-onit. Aluks olin vähän sillä kantilla, että en lähde pulittaan H&M:n kengistä 30 euroo, koska hukkaan menis puolet Vagabondin slip-onien hinnasta, jolla saisin ihan aitoo nahkaa olevat slip-onit ja omien kokemuksien mukaan täyttä laatua. Bongasin nää kumminkin vissiin aika reilullakin alennuksella H&M:n nettikaupasta ja ylläri, kun sain vielä ilmasen toimituksenkin, niin eiköhän nää sieltä ostoskorista lähtenyt aika pikaseen ihan kassalle asti. Voin sieluni silmin jo kuvitella näiden tennarien ja ylläolevan mekon yhdistelmän. ♥


Ja ylipolvensaappaat, joista oon edellisten rikki menneiden jälkeen haaveillut tovin, jos toisenkin. Mun silmään nää on ehkä hieman hassut, mutta kumminkin ihan kivat. Vannon yleensä aitoo nahkaa olevien kenkien nimeen, mutta nää oli pakko kotiuttaa huikeen halvan hinnan takia ja koska tarvitsin tällaiset. Nyt, kun mä jälkiviisaasti mietin, että oliko näille todellista tarvetta, niin ei... Sen tiimoilta pakko sanoo, että oon hiukan pettyny itseeni! Muuten oon saanu kaikki turhat vaateostokset pidettyä aika minimissä. 

5 kommenttia:

  1. Ylipolvensaappaat on niin upeita!♥
    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania juttuja! Slip-onit hakusessa täälläkin kevääksi! :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Slip-onit on kyllä aika jees popottimet kevääks ja kesäks!

      Poista
  3. Ihanat nuo sun kengät! :3

    Mulla on blogisa arvonta meneillään jos haluat käydä kurkkaamassa ja osallistumassa.
    http://saninlifeblog.blogspot.fi

    VastaaPoista