sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

INSTARÄPSYT

1. Kollaasin eka kuva kuvastaa hyvin mun alkuvuoden vapaita iltoja ja viikonloppuja. 2. Ah Tampereen Sokoksen salaatit on vaan niin parhautta! Voisin elää pelkästään niillä. 3. Selfieee! 4. Käytiin tosiaan tammikuun lopulla kaverin kanssa tsekkailemassa Spectre, joka oli kyllä ihan mieluinen. En oo koskaan ollu mikään Bond-fanaatikko, mutta onhan ne aina hauska nähdä edes kerran.
1. Oon lukenut tätä samaista kirjaa kohta puolen vuoden ajan. 2. Ylivalottunut selfie, koska nenät on yliarvostettuja. 3. Nää vilahtikin blogissa aiemmin jo täällä. 4. Biisi, jota on tullu luukutettua kertaan, jos toiseenkin tässä parin kuukauden aikana!
 1. Lempparimekko! Vielä pitäis hankkia valkonen body tonne alle, kun tuppaa kaula-aukko oleen sen verran pitkähkö. 2. Käytiin kaverin kanssa coffarissa kaakaoilla. ♥ Toi tuttifruttikaakao oli huikeen hyvää. 3. Quote, joka on mulle itelleni ainakin tosi tärkee. Aikoinaan mietin kauheesti, että mitä muut musta kelaa, mutta se on iän myötä kääntynyt vähän toisin! 4. Vitskupommit, kun olin tulossa kipeeks pari viikkoo sitten.
1. Tilasin H&M:ltä ilmasen toimituksen houkuttelemana ton mustan mekon, josta lisää myöhemmin, mut eikö ookin ihan täydellinen!? ♥ 2. Ja taas kerran leffaa! Tällä kertaa vaan leffana Deadpool, johon yllätyin kovin, koska harvemmin sytyn supersankarileffoista. 3. Aikasemmassa kollaasissa oli kuva kirjasta, jonka luku ei oikein luistanut, joten alotin sen sijaan toisen kirjan; Pertti Rannan kirjoittaman kirjan Charles Darwinista, jonka oon saanut luettua viikonlopun aikana melkein kokonaan. 4. FLOW kosmetiikan hiustenpesutuotteet, jotka on täysin luomua ja ekojen pesujen jälkeen oon saanu todeta ne paljon paremmiks synteettisiin vastaaviin verraten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti