lauantai 12. maaliskuuta 2016

Kuluneen viikon 6 positiivista

1. Tilasin netistä Serranon perheen boksin ekoista kausista ja oon nyt koko viikon ajan kattellu niitä. On yhtä huikeita, ku muistelinkin. ♥ Tulee kauheen nostalgiset fiilikset, kun aina iskän kanssa katottiin kesäaamuina! 2. Rohkein veto, minkä oon hetkeen tehnyt eli blogista mainitseminen somessa... Tässä tapauksessa siis vaan instagramissa ja snäpissä. Tästä(kin) saisin turistua ihan kokonaan oman postauksensa.

3. Säät, jotka lämpenee viikko viikolta vaan entistä enemmän. ♥ Kuulin kans vähän juttua, että ens viikolla asteiden pitäs lähennellä jo 10 astetta, joten mulle se meinaa mekko- ja hamekelejä sukkisten kera! 4. Tää on ihan mun luottoasu, niin mukava, mut samalla näyttää hyvältä eikä vaadi ainakaan hirveesti mitään älyllisiä toimintoja aamutuimaan heittää noi rytkyt päälle kouluun.

5. Se kuuluisa jumppakassi, josta pääset lueskeleen lisää paria postausta taaksepäin. ♥ 6. Ja tottakai on pakko tunkea se salikin tänne. Vannoin vielä viikko sitten poikaystävälle, että liikunta on mun kohdalla ihan turhaa, koska en saa siitä minkäänlaista hyvää oloa ja voin sanoo, että ainakin aiemmin mulla olikin niin salin kanssa. Juoksulenkit on aina ollu mulle täyttä rakkautta ja ainoo liikunnan lähde näin urheilullisessa mielessä, josta oon oikeesti nauttinu, mutta kyllä toi salilla käyntikin on jees ja nostattaa fiilistä astetta enemmän.

8 kommenttia:

  1. Kivaa vaihtelua nää snapchat kuvat (: ja toi Niken jumppakassi on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon tykästyny kauheesti tohon jumppakassiin! ♥

      Poista
  2. Tosi kiva postaus, ehkä yks lempparilukemisia nämä! Ihana tuo jumppakassi, itsekin oon ettinyt tommosta mut ihan mustana:-)

    http://vimppumoi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi monet vissiin tykästyny just tän tyylisiin postauksiin eli täytyy varmaan itekki alkaa väsään näitä enemmän! Kannattaa ainakin Nellyltä tsekata, siellä on tosi usein niitä mustia Niken kasseja. :)

      Poista
  3. Jeee joku muukin tykkää vielä katsella Serranoita! Kaikki aina mulle jauhaa, että miten jaksan katsoa niitä vieläkin, mutta en vaan kyllästy siihen sarjaan koskaan <3 ..(varmaan kymmenen kertaa alusta loppuun peräkanaa katsonut kaikki kaudet.. :-D) Toi sun banneri on tosi hieno ja pelkistetty!

    http://tiiamariaemilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Serranot on ihan huikeutta! Voisin kans vaan kattoo ne kaudet aina yhä uudestaan ja uudestaan. ♥ Kiitos paljon! :)

      Poista
  4. Tykkäsin täst postauksesta tosi paljon! Tällasia Snapchat-koosteita on kyllä tosi kiva lukee, varsinkin, kun tässä on selitetty noita kuvia auki. Sulla on kyllä muutenkin tosi kiva blogi, kun on tullut aina välillä vilkaistua ja lueskeltua tätä :). Kirjotat tosi ihanasti!

    http://writtenbyneea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällanen oli kans yllättävän kiva tehdä! Hieman arkisempi postaus. :) Tommoset kehut piristää aina mukavasti, kiitos! ♥

      Poista