keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Kun etsinnät tuottaa vihdoinkin tulosta


Tänään mä sen tein; hankin salikortin! Totesin itelleni, et en mä voi koko alkukevättä lahnata vaan himassa ja odottaa lumen sulamista, jotta pääsen taas pinkoon lenkkipoluille. Jos sitä sais taas tän pikkupömppiksen pois, koska onnellinen parisuhdehan tunnetusti lihottaa ja sitä se on mullekin tehnyt, vaikka ei ulkopuolisen silmin huomaakaan.
Otsikossa mä tosiaan viittasin tähän kuvissa näkyvään ihanuuteen. ♥ Niin monet kerrat oon ihaillu näitä Niken jumppakasseja muun muassa Nellyllä, mutta luojan kiitos ne on aina ollut joko loppuunmyyty tai värit ei ole olleet mieluisia. Bongasinkin tän jumppakassin eilen Stadiumista ja voi sitä onnen määrää, kun huomasin harmaita olevan vielä yks kappale! Jopa mullakin osuu onni joskus kohdalle.
Jumppakassi on ollu kyllä ihan huikee ja imee pienuuteensa nähden varsin paljon tavaraa; salipopot, pikkupyyhe, juomapullo, lompakko, harja... Vielä mahtuis huikeesti vaikka salivaatteet, jos niitä ei jo himassa vaihda päälle.

4 kommenttia:

  1. Toi jumppakassi on kyllä äärimmäisen ihana tapaus!

    <3: Jasmin N | Little Things With Jassy

    VastaaPoista
  2. Salikortin hankkiminen on kyllä aina ihanaa, ja etenkin siellä käyminen! Mulla oli viimekesänä sama ongelma Niken kassin kanssa, mutta sitten teinkin niin hyvän löydön, että sain tummansinisen jumppapussin vain 8€ hintaan alesta, ja tää tyttöhän oli vihdoin onnellinen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en enää ees muistanu kuin hyvä fiilis siitä tulee, kun pääsee salille ja etenkin sen jälkeen, kun on saanu treenailtua kunnolla! ♥ Sähän olit tehny hyvän löydön ihan hinnankin puolesta. ;) Noi Nellyn Niken jumppakassit oli mun mielestä ihan liian ylihinnoteltuja (20 e), mutta just tää Stadiumista ostettu yksilö tais olla vajaat 13 euroo, et oli sit kans ihan pakko ostaa. :D

      Poista