sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Vastaukset kysymyksiin osa 1

Mä ehin aatteleen sillon aiemmin, kun kysymyspostauksen pistin tulille, että hädin tuskin saisin ees paria kysymystä ja koko idea on ihan tuhoon tuomittu, mutta tulihan niitä kysymyksiä ihan riittämiin ja vielä hyviä semmosia, jotka pisti miettiinkin vastauksia. Kiitokset ja kumarrukset kaikille, jotka mulle niitä kysymyksiä vaivautu keksiin. ♥ Päätin jakaa tän kahteen osaan, jotta postauksesta ei tuu liian pitkä luettavaksi.

Mikä on sun suurin unelma elämässä?

Luoda sellanen elämä, mistä nautin. Paremmin avattuna löytää työ, jonka tekeminen ei tunnu työltä ja sehän selviää tekemällä, mulle nautintoo tuottaa myös silmää miellyttävä omistusasunto ja mies, joka haluaa matkustella mun kanssa aina mahdollisuuden tullen. Toivon hartaasti, että ton matkustelun halusta palavan miekkosen oon jo löytänyt vierelleni, mutta voin kuvitella, kuinka tuskasta mulle tulee oleen omistusasunnon löytäminen, koska siinä tapauksessa ihan kiva ei enää riitä.

Mikä on sun lempijuhlapyhä?

Ehdottomasti joulu! Mulle joulu kestää sen kolmen päivän sijaan kolme kuukautta ja se on niin ihana fiilis, kun tiedät, että pääset viettään vanhempien, sisarusten ja heidän lastensa kanssa rutkasti laatuaikaa. ♥ Etenkin nyt, kun on muuttanut pois äidin ja isän hoivista, niin sisarustenkin näkeminen on jäänyt vähälle, kun asuvat kotipaikkakunnallani, joten jouluna sekin on tosi tärkeetä mulle.

Millä ohjelmalla olet tehnyt sun nykyisen bannerin?

Tää kysymys tais tulla sillon, kun mulla oli vielä mun entinen banneri käytössä ja sen väsäilin ihan sillä netistä löytyvällä pixlrilla. Nykyinen banneri taas on tehty gimpilla!

Harrastukset?

Mun harrastukset painottuu lähinnä ehkä sinne luovemmalle puolelle. Tosiaan blogin kirjottaminen itsessään on mulle harrastus, koska oon aina tykännyt kirjottaa ja yhtenä elämän haaveenakin on joskus saada raapustettua romaani, joka löytäis tiensä ihan kustantajille asti. Oon taas löytänyt myös kirjojen pariin ja etenkin kirjat, joista saa jotain irti, on ihan huippuja! Juokseminen on mun elämän suola ja odotankin innolla täysin sulia lenkkipolkuja sekä tietenkin sen kuntosalinkin oon saanut mahdutettua harrastuksiini.


Mitä odotat tältä vuodelta?

Odotan tältä vuodelta onnellisuutta, terveyttä, koulua, töitä ja mahdollisesti myös ihan ekaa ulkomaanmatkaa. ♥

Lempi asusi atm?

Tähän olis ollut ihana saada joku kuva asusta, mutta musta-valkoraidallinen pooloneule ja mustat tekonahkahousut on olleet aika lempparit nyt talven lopulla. ♥

Mikä inspiroi sinua?

Ihmiset. Olit sä sitten se huoneen negatiivisin tai positiivisin ihminen, nappaan susta aina jotain myös itseeni.

Mikä tekee sinut iloiseksi?

On niin monia asioita, mitkä tekee mut iloseks! Jostain kumman syystä ekana tuli mieleen ruoka, suuri tukiverkosto, kevät ja kun tietää, että saa kohta kevätrytkyt käyttöönsä. Tunnen tällä hetkellä myös iloa tulevasta korkeakoulujen yhteishausta, vaikka fiilikset on suurimmilta osin sen suhteen tosi ristiriitaset, mutta siitä on tulossa ihan omaa postaustaan.

Mitä haluaisit tehdä työksesi?

Mun unelma-ammattina on tällä hetkellä kiinteistönvälittäjä ja kirjanpitäjä. Haluaisin myös perustaa oman yrityksen kiinteistönvälityksen ympärille ja mulla onkin huikee visio siitä jo!

Mitä sun omistamista kosmetiikkatuotteista suosittelisit eniten muille?

Ruskeeta ripsaria sen mustan sijaan! Päätin Heidin postauksen inspiroimana kokeilla välillä sen mustimman mustan sijaan ruskeeta ripsaria ja voin sanoo, että takas vanhaan ei oo enää palaamista. Mun mielestä vaaleille suomalaisille passaa paljon paremmin hempee ruskee kuin kova musta, koska suurin osa on niin vaaleita ja joillain, allekirjoitan tämän itsekin, se musta ripsari korostaa myös ihon virheitä. Kuvassa oleva on IsaDoran Build Up Extra Volume -ripsari, joka on 100% vedenkestävä ja kuvasta huomatenkin mustanruskea.

Kosmetiikkatuotteet, jotka eivä tehonneet/toimineet tai olivat jotenkin hankalia tai huonoja eli kosmetiikkatuotteet joita et suosittelisi?

Ensimmäisenä mulle tulee mieleen Maybellinen BB-voide, josta aikoinaan mun kasvojen iho meni ihan järkyttävään kuntoon, kun sain siitä allergisen reaktion. Kasvot oli täynnä semmosta nättiä, vaaleenpunasta paukamaa, jotka kutisi niin paljon! En oo sen jälkeen uskaltanut koskee pitkällä tikullakaan mihinkään BB-voiteisiin muiltakaan merkeiltä. Ja toisena ne Palmoliven uudet suihkugeelit! Ne kuivattaa ihoa ihan tajuttomasti ja mä menin ostaan niitä joskus syksyllä sen kolme putelia, niin ne notkuu tuolla kaapeissa ihan tyhjän pantteina.

Mistä haet tsemppiä ja positiivisuutta, kun tuntuu että asiat menevät huonosti?

Yleensä iskä tsemppaa mua kovasti kaikissa jutuissa ja rakastankin iskän positiivisuutta. ♥ Myös isän neuvot on aina ihan huikeita, koska sillä, jos jollain on kokemusta elämästä ja vielä mainittakoon se, että isä on mun paras kamu!

Parhain ja pahin saamasi joululahja?

Parhaimpana joululahjana mä muistan sen, kun sain sellasen pattereilla toimivan hevosen, joka tais olla barbeille tarkotettu ja se oli tosi pitkän aikaa ihan mun lempparilelu, sillä koskaan en oo tainnut niin ilonen olla joululahjasta. Ja pahinta on vaikee sanoo! Ehkä kumminkin mukulana ne kaikki pehmeet paketit oli niin turmiollisia.

Mitä haluat ehdottomasti saavuttaa elämässäsi?

Vielä muutaman tutkinnon, joita näillä näppäimillä olis toivottavasti tiedossa yo-merkonomi ja/tai tradenomi ja niiden lisäksi kiinteistönvälittäjän ammattitutkinto sekä LKV-pätevyys. Näiden jälkeen olis kiva löytää vakituinen duunipaikka. Oma yritys jossain vaiheessa, kun kokemusta on karttunut riittämiin. Kihlat ja kunnon prinsessahäät, omistusasunto ja matkustelu. ♥

Lempikirja ja miksi juuri se on lempparisi?

Tää ei varmaan ollut ylläri sen viimekertaisen instagram-postauksen jälkeen eli Pertti Rannan kirjoittama Charles Darwinin elämästä ja evoluutioteoriasta kertova kirja. Lempparikirjaksi tää nousi sen takia, kun sain tästä oikeesti jotain irtikin eikä ollu mitään humpuukia. Mä oon aina ollut kovin kiinnostunut tärkeistä historian henkilöistä, jotka vaikuttavat vielä nykypäivänäkin. Ja tää kirja sai mut todellakin kiinnostuun vaan enemmän Charles Darwinista ja ajattelinkin seuraavaksi etsiä kätösiini hänen itse kirjoittamansa kirjan lajien synnystä.

Tavoitteesi tälle vuodelle?

Tän vuoden tavotteena on löytää onni myös ilman materiaakin, saada koulupaikka korkeakoulusta, hankkia töitä koulun ohelle ja matkustaa ensimmäistä kertaa ulkomaille.

Suolainen vai makea?

Lukeudun sipsityttöihin sen suklaan sijaan, joten todellakin suolanen. ♥

Kahvi vai tee?

Litkin kahvia päivän mittaan ihan liiaksikin, joten kai se kahvi on. Haluaisin opetella taas juomaan teetä, mutta ei se vissiin voita kahvia. ;)

Lemppari vuodenaikasi?

Kaikissa vuodenajoissa on omat hyvät puolensa, mutta rakastan keväässä sitä onnellisuuden fiilistä, mikä tuppaa tuleen aina auringon paisteesta. Kevät on muutenkin ehkä semmosta uusiutumisen aikaa ja huolet voi heivata aivojen sijaan sinne narikkaan. Toisaalta taas kesäkin on ihan parasta aikaa, koska saa hengähtää koulujutuista, aurinko paistaa (ainakin toivottavasti) ja saa käyttää ihania kesävaatteita.

Lempituoksusi?

Aloin ensin sepustaan mun hajuvedestä tähän, mutta toisaalta kysymyksenhän voi ymmärtää toisellakin tapaa. Rakastan yli kaiken sateen jälkeistä tuoksua pihalla, ilma on sillon ihanan raikasta ja sillon on parhautta lähtee käymään juoksulenkillä.

Suosikki tv-sarja tai elokuva?

Tv-sarjoista teinkin postausta jo aiemmin, jonka löydät täältä, mutta ihan lempparileffasta en oo tainnutkaan mainita. Rakastan psykologisien trillerien ohella yli kaiken PS. Rakastan sinua -leffaa. Sen tarinan lisäks siinä koskettaa mua myös ehkä ne kauniit maisemat, jotka on osittain kuvattu Irlannissa, jonne haluaisin kovasti itsekin päästä matkusteleen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti