maanantai 25. huhtikuuta 2016

6x erikoista faktaa

Mä tykkään tosi paljon lueskella blogeista faktapostauksia ja etenkin sillon, jos ne faktat todella on jotain erikoista settiä verraten niihin juttuihin, mitä jo tiedän bloggaajasta ihan vaan blogin perusteella. Tää postaus olis ollut hauskempaa toteuttaa videolle, mutta nössönä taidan jättää ne videopostaukset täysin muille... Ehkä vielä joku päivä. ;)

1. Kärsin atooppisesta ihottumasta. Tästä oon saattanut aiemminkin blogin puolella mainita, mutta luoja soikoon sitä lääkevoiteilla läträämistä, kutinaa ja vereslihalla olevaa ihoa, mitä mun elämä pitää sisällään.

2. Osaan olla toisinaan todella hyökkäävä. Hyökkäävällä tarkotan lähinnä sitä, että saatan sanoa asioita tosi kärjistetysti enkä etenkään läheisten ihmisten kanssa pidättele mielipiteitä sisälläni, vaan tuon ne mahdollisimman provosoivasti esille. Joskus hyvä juttu, useimmiten ehkä hieman huono. Musta tuntuu, että se on yhteydessä siihen, kuinka pidättyväinen oon kodin ulkopuolella.

3. Oon kova nettishoppaileen. Siitä tulee vaan niin huippufiilis, kun tiedät, että sulle on tulossa jotain kivaa pian. Ja yleensä netistä löytää hyviä tarjouksia, mistä kivijalkakaupoissa vois vaan haaveilla, kun oppii vertaileen eri kauppojen valikoimia ihan kivijalkaputiikkejakin myöten!

4. Poikkeutena sääntöön tapasin mun poikaystävän tinderissä. Kumpikaan ei ettiny sieltä mitään vakavaa ja mä olin siellä lähinnä vaan sen takia, koska halusin kokeilla sovellusta ihan mielenkiinnosta. Ollaan me pian puolitoista vuotta oltu kimpassa ja siitä melkein vuosi asuttu yhessä, joten yllärinä tinderistäkin voi vissiin löytää jotain arvokasta.

5. En tykkää tästä meidän nykysestä kämpästä. Osa seinistä on tapetoitu tyhmästi tapetilla, joka ei edes oo täysin pelkkä valkonen tapetti ja osa taas maalattu valkosiks. Tuntuu, että 40 neliömetriä ei riitä kahdelle ihmiselle saatika sitten pohjaratkasu oo mistään parhaasta päästä, mikä pienentää kämppää entisestään. Vuokrakin on korkee kämpän tasoon verraten. Onhan tässä muutamia positiivisiakin puolia, mutta kämpän täytyy mun mielestä olla just eikä melkein.

6. Oon tosi varautunut. Toisaaltahan tää on ristiriidassa listan toisen jutun kanssa, mutta en tietenkään oo samanlainen ihmisille, joita en tunne ja esimerkiksi koulussa oon suuna ja päänä melkein joka päivä, joten ihan joka tilanteeseen tää ei päde. Mulla on aina suuret suunnitelmat siitä, kuinka uskallan olla seuraavalla kerralla avoimempi uusien ihmisten kanssa, mutta yleensä ne tosiaan vaan jää ajatuksen tasolle syystä tai toisesta ja jälkeenpäin alkaa aina kaduttaa. Joskus myös on hauska olla vaan hiljaa ja tutkastella ihmisiä enkä tiiä onks tää vaan joku mun oma juttu, mutta hauska nähdä miten ihmiset reagoi oikeesti joihinkin juttuihin. Ilmeet ja eleet saattaa kertoo jotain omaansa verraten sanoihin.

2 kommenttia:

  1. Tää oli tosi hauska postaus ja mielenkiintoista nähdä & kuulla kirjoittajasta enemmän nimenomaan tälläsessä ihan siihen suunnatussa omassa jutussaan! :-) Ja ai luoja, voin niin samaistua tuohon atopian tuskaan, terveisin toinen kaikilla maailman voiteilla läträävä, jonka kädet on tälläkin hetkellä kuin sorassa jynssätyt.

    VastaaPoista
  2. Tää oli todella mielenkiintoinen postaus! Itse samaistun todella paljon tuohon nettishoppailuun ja olen myös aika varautunut :D

    VastaaPoista