keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

Astetta luomumpaa hiusten pesua

Mä oon melkein kahden kuukauden ajan käyttäny Flow kosmetiikan luomuja hiustenpesutuotteita. Kaikki tuotteethan on valmistettu ilman haitallisia aineita, joten merkki kiteyttää tuotteisiinsa paremmin ku hyvin mun kaipaamani puhtauden ja parastahan on se, että tuotteiden takana on kotimainen perheyritys.


Tilasin helmikuussa Flow'n verkkokaupasta Kehäkukka hoitoaineen ja shampoopalan blondeille hiuksille. Hoitoaine on ollut pelastajana mun hamppuuntuville latvoille, joita en vaan koskaan saa aikaseks käydä leikkauttaan. Oon käyttänyt hoitoainetta toisinaan ihan suihkussa hoitoaineena shampoon jälkeen, mutta hävettää myöntää, että oon tosi laiska sen suhteen! Useimmiten kumminkin käytän hoitoainetta suihkun jälkeen ja jätän hoitoaineen latvoihin sekä aamusin saatan pistää kuiviin latvoihin, jollon verkkokaupan sanoja lainaten niistä todella tulee ilmavat ja kiiltävät. Hoitoaine on suht kallista, mutta sitä ei tarvitse hiuksiin pistää paljoakaan, kun huomaa jo silmämääräsesti eron.


Shampoopala on kovin ekologinen valinta, sillä se ei jätä muovipulloa jälkeensä eikä se kulu yhtä nopeasti, kun perus markettishampoot. Olisin tähän asti saanut kulutettua noin kolme purkkia mun edellistä shampoota, mutta tää on kestänyt hyvin tän kokoajan ja vielä on rutkasti jäljellä palasta. Mähän en oikein tiedä, että onko mun hiukset varsinaisesti blondit, varmaan lähentelee enemmän semmosta oljen vaaleeta, niin en osaa sanoa siitä onko tää shampoopala niinkään kirkastanu väriä, mutta toisaalta mun hiukset on talvisin aina tummemmat, mitä kesäsin. Mun hiusten pesuväli on onneks pidentyny kolmeen päivään shampoopalan käytön ansiosta eikä edes viimeisenäkään pesemättömänä päivänä hiukset oo vielä likaset, mikä on ihan plussaa. Tottakai myös hiukset voi paremmin, kun on päässyt eroon synteettisistä raaka-aineista. Oon ollut niin tyytyväinen näihin ja samalla linjalla jatkan vastasuudessakin!

15 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivoille ja täytyy kyllä tutustua näihin itsekin lisää! Mulla oli joskus Less is moren luomut shampoot ja hoitsikat ja ne oli kyllä heittämällä parhaat joita oon ees koittanut! :) + tosi kiva toi instagram nauha rullaamassa tuossa ylhäällä!

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehottomasti kannattaa näitäkin testata! Ihan huippuja. :)

      Poista
  2. Ihan sairaan mielenkiintoinen postaus, viime aikoina onkin mietityttänyt hiusten pesu tuollaisella shampoopalalla. Täytyykin tutustua enemmän näihin tuotteisiin joita esittelit. Tuo shampoopala houkuttelee meinaa sen verran..! :D

    www.pirstaloitunut.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi shampoopala on ihan huikee keksintö niin ympäristön, kun ihan omien hiustenkin kunnon kannalta. ;)

      Poista
  3. Oon ite paljon miettiny kyseisiä aineita niin tosi kiva saada kuulla lisää niistä. Uskaltaisikohan kokeilla, hih.. Ihana ulkoasu siulla <3

    http://charlotta-sofia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rohkeesti vaan kokeileen! :) Kiitos paljon <3

      Poista
  4. Voi miten mielenkiintoinen postaus ja mielenkiintoiset tuotteet! Kiinnostaisi kovasti kokeilla, mutta en ole vain saanut koskaan aikaiseksi! :o

    VastaaPoista
  5. Kuulostaa tosi hyvältä, täytyy itse kuin kokeilla! :o


    ♥ Helena
    Hundred Moments of Happiness

    VastaaPoista
  6. En ole koskaan kokeillut shampoopaloja, mutta nyt alkoi kiinnostamaan sellaisen kokeilu. Jään seurailemaan blogiasi, vaikuttaa mielenkiintoiselta :)!

    http://www.noraadler.com/

    VastaaPoista
  7. wow en oo ennen kuullutkaan näistä! oon tainnu kävellä silmät kiinni kaikkialla, kiitos vinkistä! Täytyy ehdottomasti itekin kokeilla jossain vaiheessa :)

    http://nuoruustanssi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Shampoopaloja ei oo koskaan tullut testailtua, mut ehdottomasti nyt heräs mielenkiinto. Pitääpä joskus testailla. :)

    http://sonjatuuliak.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Tuo shampoopala kuulostaa mielenkiintoiselta. Mietin vaan kuinka hyvin sillä saa shampoota levitettyä hiuksiin?

    http://annikaiidakristiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Mä oon monesti miettinyt, että olis supersiistiä jos vois kokonaan jättää pois shampoot ja hoitoaineet yms tai ainakin pidentää sitä hiustenpesuväliä. Tää shampoo lähtee testiin, kiitos tästä postauksesta:)

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista