keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

Helppo arkikampaus: Palmikkonuttura pitkille ja keskipitkille hiuksille

Viime aikoina oon väsäillyt jos jonkinmoisia nutturoita ja lettejä sekä parit jopa jakanut instassa. Aina näin keväisin muhun iskee kauhee lettikuume ja haluan letitellä hiuksia ihan siitä tunnetusta kolmiosaisesta vähän vaikeempiinkin tapauksiin. Tänä keväänä oon toistaseks vielä pysyttäytynyt näissä helpommissa kampauksissa, jotka on tosi nopeita arkena ja esimerkiksi tää palmikkonuttura on mun pelastaja niinä päivinä, kun hiukset on likaset tai ei muuten vaan oo niin hyvä hiuspäivä. Tänään mä haluankin jakaa teille ohjeen siihen, sillä mun mielestä tätä iisimpää ja rennompaa tapaa et löydä kyseisen nutturan luomiseen! Aikaa sulla kuluu tähän ehkä vajaa viis minuuttia ja tarviit ainoastaan muutamia pinnejä sekä isomman ponnarin ja pari pienempää hiuskuminauhaa.


Vasemmassa kuvassa näkyy lähtötilanne: harjaa hiukset päälaelta sileiksi ja pistä ponnarille. Ponnarin sijainti määrittelee myös nutturan sijainnin. Sen jälkeen jaa ponnari kahteen yhtä suureen osaan.


Kaikille tytöille ja miksei pojillekin tuttua hommaa näissä kuvissa eli äskön, kun jaettiin ponnari kahteen osaan, niin nyt väsäillään molempiin osiin omat kolmiosaiset lettinsä eli yksinkertaisesti ilmaisten teet kaksi normaalia lettiä.


Jos sulla on ohuet hiukset tai haluat muuten kookkaamman nutturan, niin saat vähän lisää volyymia nutturaan löysyttämällä lettejä. Seuraavaksi kieritä toinen letti kokonaan toisen tyven ympärille kuvan mukaisesti ja kiinnitä parilla pinnillä, vielä roikkuvan letin pyörittelet samalla tapaa, mutta vaan toisen päälle. Mä itse pyörittelen letit aina eri suuntiin, mutta sillä ei vissiin oo nutturan ulkonäön ja pysyvyyden suhteen mitään merkitystä.


Ja tadaa! Lopputuloksen tulis näyttää tältä. Ainahan ainakin kyseessä olevan nutturan ulkonäkö vaihtelee ja mun mielestä mulla onnistu paremmin instassa oleva palmikkonuttura, kun tän itse tutoriaalin nuttura. Jos joku epäilee pinniensä pitävyyttä, niin parit suihkautukset hiuslakasta ei varmaan olis pahitteeks, mutta ainakin itse oon saanut hiukset pysymään ilmankin lakkaa nutturalla päivän mittaan välillä sitä hieman korjaillen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti