torstai 7. huhtikuuta 2016

IN & OUT #3

Täällä taas In & Out -postauksen merkeissä! Edelliset postaukset löydät täältä ja täältä. Mä ite ehottomasti tykkään tehä näitä postauksia ja haluan vielä mainita sen, että oon valinnut jutut postaukseen ihan sen mukaan mihin itse oon tykästynyt ja mihin en, joten kyse on vaan omasta mielipiteestäni. Vähien yöunien jälkeen tätä on hyvä lähtee raapustaan, kun juttua löytynee liiaksikin asiasta, jos toisesta... Tosiaan heräsin neljältä kauheeseen allergiakohtaukseen katu- ja siitepölyn ansiosta, joten nyt tää aivastelu ja jatkuva niistäminen on pitänyt mut siitä asti hereillä, vaikka olo onkin helpottanut. Täytyy varmaan lompsia tänään apteekkiin, josko sais jotain helpottavaa tähän fiilikseen.


BODYT

Aikasemmin ajattelin, että bodyt vaikuttaa vaan kovin epämukavilta ja sen takia pidin niitä samalla myös epäkäytännöllisinä. Todellisuudessahan en vaan ollut antanut itelleni ees mahollisuutta harkita joskus bodyn käyttöä niiden perus alusvaatteiden sijaan, sillä tuohan tois kivaa vaihtelua ja on kivan näkönen päällä. Mulla onkin tän kevään projektina löytää valkonen pitsibody, mutta ne tuntuu olevan kovin harvassa, koska oon käyny läpi kaikki kivijalkakaupat sekä nettiputiikit.


VALKOISET MEKOT

Ensimmäiseen In & Out -postaukseeni taisin mainita siitä, kun kiinnostus on lopahtanut vaaleita vaatteita kohtaan, mutta tässä sitä taas ollaan! Oon jo pitkän aikaa halunnut valkosen maksimekon, mutta voin kuvitella sieluni silmin vaaleen helman laahautuvan kuralätäköstä toiseen ainakin tähän aikaan vuodesta. Sen takia ehkä esimerkiksi noi oikeenpuoleiset midihelmaiset on paljon käytännöllisempiä ainakin näin Suomessa. Harmi, kun menin tekeen sen mun uudenvuoden lupauksen rahan käytön ja vaatteiden suhteen, mutta onpahan aikaa keräillä sitten vaikka rahoja siihen täydelliseen valkoseen mekkoon.


YLIPOLVENSAAPPAAT

Aina niin ihanat ylipolvensaapikkaat! Hankin ekat muutamia vuosia sitten ja tykästyin kovasti. Nyt onkin jo toiset kierroksessa, koska pakkohan kenkävalikoimasta on löytyä edes ne yhdet kokoajan. Ylipolvensaappaat on mun mielestä tosi helppo yhdistää moneen eri asuun ja näyttää aina hyvältä. Käy hyvin niin arki- kuin juhlakengistäkin ja valinnanvaraa löytyy eri materiaaleista tasapohjasiin ja korkeakorkoisiin.



TALVIVAATTEET

Toivon, että talvivaatteet voi sysätä tältä keväältä jo täysin varastoon eikä tuu enää minkään tason takatalvia. Neuleet, villakangastakit ja nilkkurit on toki ihania, mutta mä kaipaan kaikkia mun ihania mekkoja ja niitä täydellisiä mustia nahkabaltsuja...


LEVEÄLAHKEISET FARKUT

Näitä on ollut tosi hassua nähdä jopa katukuvassakin ja vaikka nää sopii tosi hyvin joidenkin jalkaan, niin itse en mistään hinnasta vetäis leveälahkeisia farkkuja jalkaani. Tosin just toissapäivänä taisin mainita siitä, kuinka hyvältä leveälahkeiset housut näyttäs piikkikorkojen kanssa, joten ootellaampa pari In & Out -postausta eteenpäin ja katotaan löytyykö nääkin sillon In-osiosta... 


NAHKATAKIT

Tykkään nahkatakeista muiden päällä, joille ne oikeesti sopiikin, mutta luojan kiitos ite oon jättäny kyseiset takit aina ostosrekkiin. Aikoinaan suunnittelin hankkivani vaalean nahkatakin, mutta suunnitelma ei ikinä toteutunu ja mieluummin panostan senkin rahan vaaleeseen trenssiin, jolle on mun kohdalla paljon enemmän käyttöä.

Taidan nyt yrittää mennä koisiin tai ees keittään kahvia, jotta jaksan talsia muutaman tunnin päästä apteekkiin. Toivottavasti muiden torstai starttas edes hitusen paremmin, kun mun. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti