sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

LATELY ON MY SNAPCHAT

Löydätte mut snäpistä nimimerkillä hellevimediheli, joten hophop nyt kaikki lisäileen. ;)


1. Oon nyt viime aikoina tykänny vähän vaihteen vuoks kokeilla hiuksiin kaikenlaisia erilaisia kampauksia alottaen ihan noista perus leteistä ja nutturoista. 2. Tomaattikeitosta on hiljakseen tullut mun bravuurini kokkailujen suhteen... Muutahan mä en siis tosiaan kokkaile, kun joko tomaattikeittoo tai makaronilaatikkoo, koska kaks kontrollifriikkiä keittiössä ei oo se paras kombo, joten meikkis mieluusti hellittää ees sen suhteen. 3. Ostettiin alkuviikosta vihdoinkin purkki kookosöljyä ja ollaan nyt käytetty sitä ruuanlaitossa, mä oon pistäny maapähkinävoin kaverina aamupuuron sekaan sekä sit oon kokeillu myös kauneudenhoidossa. 4. No more words needed, kyseiset päivät on aina niitä viikon parhaita päiviä. Harmi vaan, että viime viikkoina tällasia päiviä on tainnut olla vaan pari. 


5. Oon nyt kolmen viikon ajan yrittäny päästä eroon muutamasta mekosta ja parista korkkareista... En tiiä mitä teen noiden rytkyjen kanssa, jos ei pian mee kaupaks. :D 6. Tässä mun yks asu parin (?) viikon sisään. Parasta on se, että toihan on mun ainoo mulle normaali asu tässä viikkojen aikana, kun arkipäivät tuntuu menevän melkein kaikki vaan salivaatteissa ihan koulussakin. 7. Niin tosiaan kevätsiivoilut oli ja meni... Nyt täytys taas uudestaan saada tää kämppä vähän parempaan kuosiin. 8. Oli pakko ostaa kokeiluun parit Nyxin meikit. Peitevoide ja huulikiilto, joihin molempiin oon ollu tosi tyytyväinen! Ainoo vaan, että peitevoidepurkin tekstit irtoo tosta puikosta mun käsiin...?

4 kommenttia:

  1. Sullakin on Calvin Klein alusvaatteita :) Ne on ihan parhaita! :)

    http://nukkanurkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihan huikeita! En vois kuvitella ostavani enää mitään muita kalsonkeja, kun juurikin Calvin Kleinin ja ylipäätään siis just puuvillasia, niin mukavia päällä. <3

      Poista
  2. Ohhoh, parasta toi kookosöljy! Siihen kun sekoittaa sokeria mukaan niin saa ihan parhaan kuorintavoitten! Pinterest on täynä variaatioita hahaha :D

    VastaaPoista
  3. Toi kookosöljy kyllä kiehtoo... ja ihana toi sun snäppinimimerkki! :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista