sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

SUMMER WANTIES

SUMMER WANTIES

Oon nyt kolmen kuukauden ajan tosi hyvin saanut pidettyä kaikki turhat vaateostokset minimissä, mikä on mulle aika iso juttu, koska ennen saatoin ostaa tai tilata jonkun rytkyn ihan vaan sen takia, koska näytti niin kivalta miettimättä sen kummemmin, että käyttäisinkö sitä edes. Toisin sanoen voiton puolella ollaan ja oon aika ylpee itestäni, kun vaatehuone ei pullota käyttämättömistä vaatteista! Tai pullottaa niistä edellisistä, mutta yritän saada niitä parhaillaan myytyä...
Kerroin aiemmin, että oon taas alottanut salilla käymisen ja sen tiimoilta mun pitäskin hankkia itelleni edes yhdet uudet treenitrikoot, koska salilla on tullut käytyä melkein kuukauden ajan kumminkin vähintään se kolme kertaa viikkoon ja multa löytyy vaan parit trikoot, joista yhdet on semmoset, mitä tykkään käyttää tosi tiuhaan tahtiin, kun ne on niin mukavat jalassa, joten todellakaan yhdet uutukaiset ei olis pahitteeks. Kollaasissa näkyviä Niken treenitrikoita oon ihastellut jo jonkin aikaa ja toivoisin, että saisin kotiuttaa ne mahdollisimman pian. Haluaisin myös Niken treenishortsit, koska viikonloppusin saatan tehdä jotain kotitreeniä kahvakuulan voimin eikä kotona inspaa noi mun perus treenivaatteet, joten jotkut pirtsakat shortsit ajais hyvin trikoiden asiaa.
Treenipaitojakaan ei mun mielestä koskaan voi olla liikaa ja mä itse oon henkilökohtasesti tykästynyt t-paitoihin sekä pitkähihasiin. Useimmiten skippaan kaikki ihanat treenitopit sen takia, koska mun kainalot on semmonen alue, mitä en halua muiden näkevän. Niin hassulta, kun se kuulostaakin, mutta mun kädet on ihan hirveen näköset, koska kyynärtaipeisiin ja kainalon alueelle tulee aika ajoin atooppista ihottumaa, joka jättää jälkeensä tummempaa arpeutunutta ihoa. Sen takia koen toisinaan epämukavaks käyttää ihmisten ilmoilla pelkästään toppia ja mieluiten käytän niiden kanssa sillon neuletakkia tai jakkua.
Tarvitsisin myös jonkinlaisen hupparin tai muun vastaavan, jonka vois vaan iisisti vetästä päälle ennen ja jälkeen salin. En oo varmaan seitsemännen luokan jälkeen omistanu yhtäkään hupparia, joten niitä ei ainakaan ihan liikaa oo kertyny mun vaatevarastoihin enkä oo kokenut missään vaiheessa tarvitsevani yhtäkään hupparia, mutta urheilurientoja ajatellen ne on käytännöllisiä.
Viimesimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä Calvin Kleinin alusvaatteet. Multahan löytyy jo yks setti ja parit alushousut sen setin lisäksi eikä mitään parempaa vois olla. Hintaa kyseisiltä alusvaatteilta kyllä löytyy, mutta on niin paljon laadukkaammat ja mukavemmat päällä verraten noihin kaikkiin H&M:n pitsikalsonkeihin. Nää ei tuu varmaan aikoihin poistuun mun ostoslistalta, koska hyviä alusvaatteita tarvitsee aina. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti