sunnuntai 29. toukokuuta 2016

6 x TOUKOKUUN SUOSIKIT

Juurikin vuoden alussa olin vielä sillä kantilla, että en ikinä alkais tekeen näitä kuukauden suosikit -postauksia, mutta niin se mieli vaan muuttuu ja toukokuun ajalta oon jopa ihan hyvin saanut kasattua lemppareita. En tiiä jatkanko tätä postaussarjaa ihan kuukausittaisena, mutta sillon tällön, kun koen suosikkieni vaihtuneen, sillä useimmiten kumminkin ne suosikkijutut kestää mulla pitkiäkin aikoja lemppareina!


Nää huulituotteet on mun ehdottomia lemppareita ja toi Yves Rocherin huulipuna ollut jo pitkään suosikki ihan arkihuulipunana, sillä jos vaan suinkin jaksan arkena meikkailla, niin usein myös tätä sipasen huuliin pari kerrosta, koska korostaa mun omaa huulten väriä. Nyxin huulikiillon ostin huhtikuussa, kun merkki tänne Jyväskylän Sokokseenkin rantautui ja tykkään käyttää sitä etenkin yhdessä ton Yves Rocherin huulipunan kanssa! Eli pistän siis ensin huulipunaa, jonka päälle pistän vielä hitusen tota Nyxin huulikiiltoa, näyttää yhdessä paremmalta kuin erikseen. 


Tästä ihonmyötäsestä puolipoolomekosta on tullu mun ehdoton suosikki etenkin vilposina kevätpäivinä, sillä paksu materiaali ja pitkät hihat pitää lämpimänä. Kuumina päivinä taas tätä ei todellakaan vois käyttää, jollei halua pakahtua kuumuuteen.


Ja vähän lisää Yves Rocheria, tosin tällä kertaa vaniljan tuoksuisen rasvan muodossa... Nyt, kun on taas paljaiden säärten ja käsien aika, niin oon lätrännyt tällä lähes joka päivä. Kosteuttaa samalla jättäen ihanan tuoksun iholle. ♥ Mä kuulun just siihen kastiin, että ihoa aletaan hoitaan entistä paremmin vasta, kun muutkin sen saattaa nähdä, joten tästäpä itelleni ihonhoitohaaste seuraavalla kaamosajalle... 


Niken jumppakassille erikoismaininta, koska tästä on niin moneen. Testattu on koulukassina, salikassina ja jopa kauppakassinakin, pettymys tämä ei oo ollut kertaakaan. Miinuksena vaan se, jos yrität jotain tiettyä juttua ettiä, niin just se on yleensä löytäny tiensä kassin pohjalle. ;)


Viimesenä, mutta ei laisinkaan vähäsimpänä snapchat! Vasta hiljattain oon tajunnut ja osittain myös oppinut snäpin viehätyksen enkä enää pystyis hetkeekään oleen erossa. Rakastan kattella muiden snäppejä ja hauska toisinaan (= lähes joka päivä...) itekin päivitellä omia tekemisiään. Ja kuvastakin näkyy, että mut löytää sieltä nimimerkillä hellevimediheli, joten seuraileen vaan, jos et jo seuraa. ♥

4 kommenttia:

  1. Ihana puolipoolomekko!♥ Sopii sulle tosi kivasti :)

    ♥: http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosta mekosta on tullu mulle ihan ehoton lemppari! Kiitos! ♥

      Poista
  2. Ihania suosikkeja! <3 Mä testasin just ekaa kerran nyxin huulikiiltoa, joten se kiinnitti huomion! Tuo Niken jumppakassi vaikuttaa niin käytännölliseltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää tän kuun suosikit oli kyllä varsin ihania, kerrankin sai keräiltyä useemman tuotteen, jotka on mainitsemisen arvosia. ♥ Mä oon kovin tykästyny just tohon Nyxin huulikiiltoon, joten pakko varmaan jossain kohtia käydä ostamassa toisen sävynesäkin! Ja toi Niken jumppakassi oli kovinkin hyvä ostos.

      Poista