maanantai 2. toukokuuta 2016

IN & OUT #4

KEVYET TRENSSIT


Tällasen vähän kevyemmän trenssin, en tiedä onko näille joku varsinainen nimityskin erikseen, olisin ostanut tänä keväänä, jos vaan suinkaan en rikkois mun uv-lupausta. Oon tykästynyt etenkin noihin vaaleisiin yksilöihin ja taisin bikbokissa ihailla tämmöstä takkia myös vaaleanharmaana. Ihan mahottomiahan noi ei tuulelta suojaa, kun on useimmiten tosi ohuesta materiaalista väsätty, joten sopisi siis mainiosti kevään ja kesän vaihteeseen sekä kylmempiä kesäiltoja varten.

Seilorishortsit


Jo viime kesänä ihailin seilorishortseja, mutta en missään kohtia semmosia kumminkaan kotiuttanut. Esimerkiksi tollaset kireet raitashortsit, jotka näkyy vasemmalla olevassa kuvassa, olis niin ihanat ja sais yhdisteltyä niin tummansinisten kuin valkostenkin yläosien kanssa, mutta just pinkit, oranssit ja punasetkin yläosat pelaa hyvin noiden shortsien kans eikä kyseisiin shortseihin takuulla ehtis kyllästyyn monipuolisuutensa ansiosta.

POLVISTA REVITYT FARKUT


Mua ei oo aiemmin napannu revityt farkut ollenkaan eikä vieläkään nappaa ne ihan täysin revityt, mutta tällaset yksilöt, jotka on pelkästään polvista revityt, on mun mielestä ihan älyttömän kivan näkösiä. Nää olis niin ihanat keväthousuiks ja sais stailattua yhdessä joko tennareiden, nilkkureiden tai korkkareiden kans!


KAUTTAALTAAN REVITYT FARKUT


Aikasemmassa mainitsinkin, että oon tosi hiljakseen syttyny revityille farkuille, mutta silti edelleenkään nää täysin revityt farkut ei tuu löytään tietään ainakaan hetkeen mun vaatevarastooni. Onhan noi toki rennon näkösiä, mutta mun näkökulmasta ehkä hieman hassuja.


BOMBER TAKIT


Näiltä ei voi välttyä katukuvassa tänä keväänä. Tääkin vaatekappale on out-listalla lähinnä sen takia, kun en vaan pysty kuvitteleen kyseistä takkia itselläni. On kuitenkin niitä tyttöjä (ja poikia) keiden tyyliin bomber takit oikeesti sopii. Jos jonkinlaisen bomber takin joskus hommaisin, niin ehkä mustan tikatun! Se olis varmaan lähimpänä omaa tyyliä.


TUMBLR HIUKSET


En tiennyt millä yhtenäisellä nimityksellä voisin kumpaistakin kampausta kutsua, mutta kaikki ymmärtänee varmasti. Näihinkään sä et voi olla törmäämättä somessa enkä vaan oo ymmärtänyt juuri näiden kahden kampauksen suurta viehätystä.

2 kommenttia:

  1. Nää in and out postaukset on mahtavia! Itse olen myös ihastunut noihin trenssitakkeihin :)

    VastaaPoista
  2. No nyt on in/out-postaus joka on niin samoilla linjoilla mun kans :D Noi ihanat trenssit on rakkautta, mut bomber-villitystä en ees tajunnut ollenkaan, hyh!

    VastaaPoista