sunnuntai 1. toukokuuta 2016

Inspistä kesän arkiasuihin

Oon aina ennen ammentanu asuinspikseni kaikkien muiden asukuvista selaillen muun muassa instagramia ja pinterestiä, mutta tällä kertaa ampasin ja pohdin parit kesäasut ihan omasta vaatekaapista. 


1. On mun ehdoton lemppariasu ja viihdyinkin tässä viime kesänä lähes joka päivä vaihtaen toki yläosaa aina noista kollaasissa näkyvistä paidoista melkein kaikkeen, mitä mun vaatekaapista löytyykään. Nahkahame oli sillon viime keväänä (vai kesänä...?) huikein ostos aikoihin ja onneks on edelleen ihan huipussa kunnossa, joten varmasti taas ykkösvaate kesällä. Mä itse käytin tota asua ihan vaan kivoina kesäpäivinä arkiasuna, mutta sopii myös hyvin johonkin illanistujaisiinkin eli kaks kärpästä yhellä iskulla!

2. Tätä asua ei tullut jostain syystä käytettyä viime kesänä melkein ollenkaan, vaikka siihen kovasti silloin tykästyinkin, sillä hame on yllättävän lyhyt. Tuulisina päivinä ei siis mikään paras vaihtoehto! Vaaleensininen poolokauluksinen crop top oli viime kesänä kans tosi suosittu mun asuissa ja yhdistelin tota muutamaankin eri alaosaan, esimerkiksi myös nahkahameen kanssa.

3. Viimeisin, mutta ei lainkaan vähäisin asu! Tääkin on yhdessä yllä olevien kanssa semmonen asu, jonka voisin vetästä päälleni ihan mennessäni keskustaan hengaileen tai muuta vastaavaa. Toi Vero Modan kukkatoppi on ollu mulla kohta kaks vuotta ja ahkerasta käytöstä huolimatta pysyny ihan tajuttoman hyvässä kuosissa mainitsemattakaan Gina Tricotin pitsihametta, jonka joskus haalin itelleni kirpparilta. Tästä asusta tais joskus viime kesänä olla blogissakin kuvaa!

Mä oon viimesimpinä kesinä vieraantunu entistä enemmän housuista ja shortseista eikä ne muutenkaan enää tunnu omalta jutulta. Sen takia tänkään postauksen asuissa ei niitä näkynyt.

Minkä asuista sä voisit ite vetästä ylles kesäpäivänä? ♥

1 kommentti:

  1. Mun lemppari noista on ehdottomasti toi numero 2! Jotenkin ihanan raikas ja kesänen asu :)

    VastaaPoista