lauantai 4. kesäkuuta 2016

IN & OUT #5



Oon jo jonkin aikaa ihaillu tällasia värikkäitä ja kuvioituja, erilaisia urheilushortseja etenkin Nikelta ja yllärinä kaikkien instagramin fitness-harrastajien päällä. Kollaasiinkin sattumalta bongasin pelkästään vaan Niken yksilöitä... Värikkäät shortsit on kovin piristävän näkösiä ja mä itse haluaisin tämmöset nimenomaan kotitreenailuja varten. Välineurheilua siis todenteolla!


Nyt on taas se aika, kun saa yhdistellä näitäkin paitoja asuun ku asuun. ♥ Viime kesänä tilasin netistä ton tummansinisen topin ja siitä lähtien oon ollu ihan rakastunu just tän mallisiin crop toppeihin. Hetki sit bongasin H&M:ltä kyseisen mallisen paidan punasenakin ja aluks ajattelin, että ihan pakko kotiuttaa se, koska enpä ollut aiemmin törmännyt just punaseen, mutta sit tuli edelleen se mun uudenvuodenlupaus vähän tielle... Ihan hyvä niin.


Oon ihan rakastunu Adidaksen superstareihin kulta-valkosina, sillä muut väriyhdistelmät on ehkä hitusen pelkistetyn näkösiä värimaailmaltaan, mutta näissä todellakin on sitä jotain. ♥ Aluks mä en yhtään lämmenny superstareille millään tasolla, kun niitä alko taas näkyyn kaikilla ja kaikkialla, mut nyt tosiaan nää on vieny mun sydämen ihan täysin.



Ansaittu paikka out-listalla ihan vaan sen takia, kun meillä pyöri nurkissa yks pussi goji-marjoja, mutta niitä tuli vaan sillon tällön heiteltyä smoothieiden tai puuron sekaan eikä maku ollut ihan kumminkaan mistään parhaasta päästä ja tosiaan marjat ehti meneen vanhaks ennen, ku me edes ehdittiin käyttää puolta pussia... Saa nähdä, jos joskus vastasuudessa antas uuden tsäänssin näille, mutta nyt ainakin hetkeks tälle puolen listaa.


Mä oon ihan järjettömän huono maksihameiden ja -mekkojen käyttäjä, vaikka kesäiltoina tai tuulisina päivinä pidempi helma oliskin se parempi vaihtoehto. Ihan ykkösenä kyseisenlaisten vaatekappaleiden kanssa mulla on ongelmana se, että mä näytän niin omin kuin ulkopuolisen silmin ihan siltä, että hukkusin sen vaatteen alle. Ihoamyötäilevät maksivaatteet onkin sit eri juttu, kun kroppa ehkä näyttäis jopa joltain semmosessa.


Muutamia vuosia takaperin nää oli mun muistaakseni aika kovassa huudossa, oli kyse sitten talvinilkkureista tai kesäkengistä, mutta nyt en oo enää bongaillu kiilakorkoja oikein mistään? Muutamalla tytöllä taisin instagram-kuvissa nähdä, mutta siihen se onkin tainnut jäädä. Onhan ne tosi nättejä, mutta silti jostain syystä keksin muutamat muun malliset kengät, jotka haluaisin mieluummin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti