keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

KESÄKUUN KOLME SUOSIKKIA

 

Ihan ykkösenä kesäkuun suosikeista paikkansa on kalastanut tää ihan perus kolmiosanen letti. Opin jo onneksi ensimmäisien työviikkojen aikana sen, että mun hiuksia ei todellakaan voi jättää työpäivän ajaksi ihan normiponnarille, sillä joka päivä, kun palasin kotiin, mun ponnarista olikin muotoutunut ihan järkyttävä takkupallo. Hiukset on pysynyt nyt onneks paljon helppohoitosempina. ♥


Riisikakut oli toinen ihan ehdoton lemppari! Jätettiin poikaystävän kanssa yhteistuumin toukokuun lopulla leivät pois ja nyt ollaan vedelty kesäkuu meneen lähes kokonaan riisikakuilla niiden leipien sijaan. Oon ainakin huomannut sen, että mun jokailtanen turvotus on ottanut lähteäkseen lukuunottamatta tietenkään pasta- ja sipsipäiviä... :D


Viimesimpänä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä; pinkit kesäkynnet loihdittuna Essien brides no grooms -lakalla. Nyt tosin lakat on kynsistä jo pahasti kuluneet sekä yks kynsi katkes töissä ihan puolesta välistä asti lakkauksen jälkeen, joten valitettavasti kynnet ei olleet senkään tiimoilta enää kuvauskunnossa.

Tänään tosiaan on taas yks niistä yllämainituista pastapäivistä, joten arvata saattaa, että mun tieni johtaa nyt keittiöön (ihan vaan syömään, koska ehän mä kokkaa...) ja toivotan teille aurinkoista keskiviikkoiltaa! ♥

1 kommentti:

  1. Meillä on kaks ihan samaa kesäkuun lempparia! :D letti on kaikista paras töissä ja noin sun kuvan mukaan laitettu letti on kaiken lisäksi nopee tehdä ennen töitä. Toinen mikä löytyy minunkin lemppareista on noi riisikakut kans, poikaystävä naureskellu koko kesän sille ku en kyllästy niihin ikinä ja sain myös senkin innostumaan niistä. :D

    http://petrajanica.blogspot.fi/

    VastaaPoista