lauantai 18. kesäkuuta 2016

LOMPAKON PÄIVITTELYÄ

l2


Mun nykynen lompakko on hiljakseen tulossa elämänsä päähän, kun kolikkotaskun vetskari ei suostu pysyyn kiinni ja muun muassa korttitaskuista kangas on aikalailla kulunut jo pois, minkä ansiosta saan aina pelätä mun korttien puolesta, jotta ne ei leviä ympäri maita ja mantuja. Erittäin hyvin se on kumminkin ajanut asiansa näin 10 vuoden ajan ja ulkoselta habitukseltaan menis varmaan toisetkin kymmenen vuotta, mutta ehkä olis tässä kohtia ihan hyvä aika vaihtaa uuteen.
Nykynen lompakko on väriltään hieman synkkä ja tylsä, sillä se on pelkästään musta ja materiaaliltaan nahkaa. Aidossa nahkassa aionkin pysyä, mutta väri taitaa hieman vaihtua. Lompakkoehdokkaisiin lukeutuu vaan yllättäenkin DKNY'n lompakoita oman ja muiden kokemusten pohjalta hinta-laatusuhdetta ajatellen. Plussana ne on tosi yksinkertasia ja yksityiskohdat niissä on useimmiten kultasia, mikä tuppaa oleen mulle enemmän sääntö kuin poikkeus kaikessa sekä haluan tottakai vartuttaa mun kovinkin yksitoikkoista DKNY-perhettäni.

Pitkään pohdin noiden pienempien ja pitkulaisten lompakoiden välillä, mutta lopulta tulin siihen tulokseen, että pienempi olis paljon kätevämpi mun käytössä, joten sellanen siis ostoslistalla tällä hetkellä. Mua harmittaa, että noita pienempiä lompakoita ei vissiinkään tehdä punasina tai ainakaan en oo Suomessa törmännyt, mutta sen sijaan oon miettinyt pastellisia värejä tai ihan valkoista lompakkoa. Tosin siinäkin tapauksessa harmittaa se, että ne tuntuu tosi nopeasti loppuvan esimerkiksi zalandolta aina, kun varastoon tulee täydennystä. Mähän en luonnollisestikaan luovuta ennen kuin joku kyseessä olevista yksilöistä löytää tiensä mun kätösiin. ;)

3 kommenttia:

  1. Moikka! Hei laitatko mulle joko s-postiin (osoite löytyy blogin sivupalkista) tai kommentilla blogiini (en tietenkään siinä tapauksessa julkaise kommenttia) sun puh.numeron blogitiimiä varten :) Teen WA-ryhmän tiimiläisistä kun oon saanut kaikkien numerot ja sitten päästään tutustumaan ja suunnittelemaan tulevia yhteistyökuvioita!

    ♥: http://jennyjmoments.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihan syötävän suloisia värejä lompakoissa! ❤

    Mä olen todella huono laukkujen ja lompakoiden ostaja - ostan uuden just ja just siinä vaiheessa, kun aikaisempi alkaa olla hajoamispisteessä. Mä en todellakaan tiedä mitä mä teen silloin, kun mun nykyinen lompakkoni hajoaa - onneksi se on edelleen tosi hyvässä kuosissa. Se on muuten aika tarkalleen saman värinen, kuin tuo kuvassa oleva sininen - mutta Nine Westilta ja aavistuksen eri tyyppinen. Mutta ah, niin täydellinen! 😃

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi värit on kyllä ihania! ♥ Mulla tuppaa oleen vähän sama juttu, että uudet lompakot ja laukut ostan vasta, kun edellinen on jo täysin lahonnut. :D Tälläkin hetkellä mun lompakko on ihan lahoamispisteessä, mutta joudun vielä tovin odotteleen, jotta saan ostettua postauksessa kertomani lompakon. Toi sininen olikin yks noista mun lemppareista just värinsä ansiosta. ;)

      Poista