sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

SUMMER BUCKET LIST 2016

Aluks mietin, että mun on ihan turhaa väsäillä laisinkaan Summer bucket listiä tänä vuonna, koska en varmaan pysty toteuttaan ainakaan mitään suurempia suunnitelmia ja kun kaikki viime kesänkin pläänit menikin vähän miten meni. Toisaalta, jos nyt olis vähän realistisempi senkin suhteen. kun en vielä oo ihan varma, että kuinka paljon työt tulee rajottaan mua, mutta saa nähdä!

1. Lord Est



Oon suuntamassa kaverin kanssa mitä luultavammin tässä kuussa kattoon Lord Estiä ja odotan erittäin innolla. ♥

2. Aion olla mahollisimman paljon pihalla.

Viime kesät ja siis ylipäätään ihan ympäri vuoden oon ollu aikamoinen kotihiiri, joten todellakin enemmän ulkoilua mun kesään!


3. Yyteriin!

Kaverin kanssa suunniteltiin heinäkuuks reissua Yyteriin, jos vaan onnistuu molempien puolelta sillon. Samaisen kaverin kans ollaan käyty lähes joka vuosi Yyterissä, mutta viime kesänä ei valitettavasti päästy ollenkaan, joten tänä kesänä olis taas korkee aika suunnata sinnekin!

4. Seinäkiipeileen

Tätä mä ootan huisin paljon! Viime kerrasta on vierähtäny joku nelisen vuotta, joten todellakin aika taas käydä kokeilemassa.

5. Parikymppiset

Meillä on parin kaverin kanssa ollu vähän puhetta, että josko pitäisin heinäkuussa illanistujaiset kaveriporukalla, jollon juhlistettais yhessä mun parikymppisiä, mutta sen suunnittelu on vielä vähän vaiheessa... Jotenkin sitä kumminkin varmasti pyöreitä juhlistaa juurikin kavereiden kans!


6. Alotin kirjottaan kirjaa

Oon ihan mukulasta asti halunnu kirjottaa jossain vaiheessa elämääni kirjan ja kirjottaminen on jokasessa elämänvaiheessa kuulunu mun harrastuksiin edes jollain tapaa. Pienempänä kirjotin päiväkirjan lisäks novelleja, jossain kohtaa raapustin pelkkää päiväkirjaa ja nyt kirjottelen täällä blogin puolella. Ja parasta, mitä tästä kirjan kirjottamisesta vois seurata olis se, että mun valitsemassa kustantamossa valittaisiin just mun käsikirjotus. Tsäänssit on tosi pienet, mutta pessimisti ei pety!

7. Uuden kämpän etsintä

Mä oon jo blogissakin maininnut sekä kavereille toitottanut siitä, kuinka tää kämppä ei vaan oo semmonen haluamani. Ja siis meidän on jo vuoden pitänyt ostaa uus sohva, hankkia valkonen baaripöytä jne., mutta niin masentavaa, kun mitään ei saa kumminkaan koskaan aikaseks ja just tätä kämppää ei hirveesti inspiroi sisustaa mitenkään kivasti, kun ei vastaa yhtään millään tavalla sitä, mitä kämpältä haluaisin, joten todellakin, heinäkuun lopulla loppuu vuokrasoppari tähän kämppään, joten kesäkuun lopulla ja heinäkuun ajan taidetaan poikaystävän kanssa alkaa etsiä uutta kämppää ihan kunnolla... Mites tää mun kriteerilista laminaattilattioineen, lasitettuine parvekkeineen, ison erillisen keittiön kera... :D 

Miltäs teidän kesän to do -lista näyttää? Löytykö samoja juttuja, kun mun listalta?

7 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kivoja ideoita kesää varten. Mutta siis vähänkö olisi siistiä jos sun tekemä kirja kustannettaisiin.

    www.believemydestiny.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, jos joitain kivoja kesäsuunnitelmia pääsis toteuttaan töistä huolimatta! Se olis kyl ihan unelma, jos jollain tuurilla just mun kirja pääsis sinne kustantamiseen asti. ♥

      Poista
  2. Aivan ihana postaus! Toivottavasti pääset toteuttamaan kaikki listan asiat :) hyvää kesää sulle!

    http://kanervanniina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy toivoo! Ainakin muutamat jutut on onneks aika varmasti toteutumassa. ♥ Mutta ihanaa kesää myös sinne! :)

      Poista
  3. Saako udella,tiedätkö jo minkä tyylistä kirjaa olisit kirjoittamassa? :)

    http://therhythmoftherush.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjasta on tulossa kaiken kaikkeaan fiktiivinen, mutta vielä tarina ja tyyli itessään on muotoutuakseen, sillä mulla olis pari hurjan hyvää ideaa, miten tarinaa jatkaisin, mutta täytys vaan valita se parempi vaihtoehto. :D

      Poista
  4. Tosi kiva to do lista :)
    Itsellekin pihalla oleminen on kesällä tosi must juttu


    http://jenskuli99.blogspot.fi/

    VastaaPoista