perjantai 24. kesäkuuta 2016

SUURI SNÄPPIKUVIEN TYHJÄYS @hellevimediheli

Mulla vaihtukin tän juhannuksen suunnitelmat ihan heitolla syystä x ja vietänkin juhannukseni tällä kertaa Jyväskylässä. Pakko sanoo, että harmittaa ihan älyttömästi, koska en nääkään äitiä ja isää alkuperästen suunnitelmien mukaan ja oon viimeks puolitoista kuukautta sitten käynyt kotikonnuilla, joten ikävä on suurehko! Onneks tänään nään kumminkin silti paria rakasta, joten ainakaan yksinään ei tarvii surkutella. ♥ Juhannuksen kunniaks ajattelin kumminkin jakaa teille nyt snäppikuvia kuluneelta kuukaudelta.


1. Keräilin toukokuun lopulla kasan vaatteita, joista napsasin kuvat, kun oli tarkotuksena pistää myyntiin toriin muun muassa noikin kuvassa näkyvät biksujen yläosat, mutta todellisuudessa sain ne vasta eilen toriin... :D 2. Meinasin myydä ton ihanan kukka crop topin, mutta luojan kiitos en myynyt! ♥ 3. Kuva kertoo enemmän, ku tuhat sanaa. 4. Kun vielä kävin säännöllisesti salilla... Nyt työt vie aikalailla kaikki mehut fyysisyydellään.

1. Ei ne kyllä kauaakaan noin sit pysyny. 2. Poikaystävän kanssa lähettiin tutkiin lenkkipolkuja täältä lähistöltä ekaa kertaa tän vuoden aikana, mitä oon täällä asustellu. 3. Tästä vihersmoothiesta tuli jopa ihan hyvää! 4. Mietin, että uskallanko julkasta tätä edes snäpissä saatika sitten täällä blogissa, mutta miksipä ei. Tykkään kumminkin mun masusta niin pömppiskunnossa, kun timmissäkin kunnossa. ♥

1. Tiiättekö kuin paljon mun tekee nyt mieli sipsiä... Just söin toissapäivänä purkin pringlesejä. 2. Poikaystävä oli yömyöhään kavereidensa kaa, niin sainpahan mä kerrankin vallata koko sängyn itelleni... Ihan, ku en tekis sitä muutenkin jo. 3. Eka työpäivä, joten jännitys oli huipussaan! Onneks jännitin ihan turhaan. ♥ 4. RAKASTAN puhtaita lakanoita! 

1. Oletin vielä jokunen aika sitten, että en oo semmonen ankkanaama, mutta en oikeesti tajunnu, että kuin monessa kuvassa mä vedän ne huulet aina törölle... 2. Päivältä, kun summer bucket listin mukasesti lähettiin tsekkaan Lord Estiä erään ystävättäreni kanssa! Painamalla tästä pääset tsekkaan, että mitä muuta kyseiseltä listalta löytykään. 3. Komppaan taas tota ykköskohtaa. :D 4. Tää päivä tais loppujen lopuks ollakin pelkkä vapaapäivä, hups.

1. Toivottavasti toi mekko ei tuu jo teidän korvista ulos, koska voisin käyttää tota joka päivä.. ♥ 2. Mun tän hetkiset sipsihimot vaan suurenee, mutta onko mitään parempaa, kun sipsit!? 3. Havahduin yks päivä siihen, kun viimeks alakoulussa olin kattonu Pottereita edes jotenkin. En ikinä oikein ollu kattonu niitä kunnolla, joten poikaystävän kanssa katteltiin kolmena vai neljänä päivänä kaikki Potterit läpi ja oli kyllä ihan huippua nähdä ne ajatuksen kanssa. :) 4. Mummohame aka vekkihame, jonka näittekin jo täällä.

1. Mun lookki työpäivien jälkeen... 2. Nää löysi tiensä mun luo; toisen kotiuttaminen oli täysin suunniteltu, toisen taas ei. Lisää juttua näistä myöhempien postausten yhteydessä. ♥ 3. Sitruuna & inkamarja -patukka ei ollut ainakaan mulle mikään makuelämys, mutta toi mustikka, karpalo & goji -patukka oli ihan huisin hyvää! 4. Tänä aamuna heräsinkin hieman aiemmin, joten tuli selailtua uusimmasta cosmostakin osa aamukahvin yhteydessä.

Seurailkaapa mua snäpissä @hellevimediheli, sillä mua harmittaa, että en voi blogin puolelle jakaa esimerkiks videoita, joita oon kuvaillu snäppiin! 

2 kommenttia:

  1. Mä niin tykkään just tällaisista postauksista! 😊 Jotenkin niin ihanan arkisia ja silti näissä on useasti enemmän sisältöä, kuin monissa "arviointipostauksissa". Tuo musta mekko muuten on ihan törkeän ihana! ❤ Harmi, että mulle jäi raskauskiloja (köh, kohta 8 vuotta sitten...) sen verran, etten vieläkään ole millään tavalla sujut nykyisen kroppani kanssa... Joten mitä löysempää, sen parempi! 😉

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä on aina ihana lueskella muidenkin blogeista ja ite pääsee vähän muisteleen, et mitä kaikkee onkaan ajan mittaan jakanu snäpissä. ;) Toi mekko on kyllä lemppari! Mä en ois vielä vuosi sit uskonut, että ihonmyötäsestä mekosta vois tulla mulle ykkösmekko, mutta... Niinhän siinä kävi. :D

      Poista