lauantai 2. heinäkuuta 2016

BLOGITIIMI - Mikä, miksi ja ketkä?

Hetken aikaa sitten innostuin, kun huomasin Jennyn etsivän lifestylebloggareita blogitiimiä varten ja asiaa olin omassa päässänikin pyöritellyt tovin joskus aikoinaan, mutta onni onnettomuudessa, kun en asian eteen vielä aiemmin ollut mitään tehnyt, sillä sain nyt ihan huikeet blogitiimiläiset mun rinnalle. ♥ Meitä on siis yhteensä kahdeksan ihanaa blogityttöä ja ollaan tän parin viikon aikana tutustuneet toisiimme sekä päässeet ideoimaan jo hieman yhteisiä postauksia. Meiltä tulee jokasen kuukauden ensimmäisenä lauantaina yhteinen postaus ripauksella jokasen omaa persoonaa.

Mä halusin itse lähteä mukaan tähän sen takia, koska rakastan tutustua erilaisiin ihmisiin, kun siihen mulle mahdollisuus vaan annetaan ja näihinkään huipputyttöihin en olis saanut mahista tutustua ilman tätä blogitiimiä. Myös ajatus siitä, että jaetaan vähintäänkin yks suuri, yhteinen kiinnostuksen kohde eli blogin raapustaminen. Jo tässä parin viikon aikana oon saanut blogitiimiläisiltä ideoita ja inspistä omiinkin postauksiini.

Ketkä tähän blogitiimiin kuuluukaan? Blogeihin pääset tutustumaan paremmin klikkaamalla kuvakollaasin alapuolella olevaa linkkiä.



MOMENTS  Jenny


ANSKISS  Anniina


A REASON TO LIVE  Sini


JONNA HÄLLSTRÖM  Jonna


LUNA  Paula


TURKOOSI VADELMA  Jenna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti