torstai 28. heinäkuuta 2016

HEINÄKUUN KUULUMISET

Mulla kertyy koko ajan huimaa vauhtia kasoittain snäppikuvia (@hellevimediheli), joten taas kerran olis snäppikuvavaraston tyhjentelyä kuluneen kuukauden ajalta. Samalla ajattelin vähän kertoo kuulumisia, sillä niitäkin taisin viimeksi kuukausi sitten kunnolla avata blogin puolella. 


1. Juhannuksena, juuri viimeisintä kuulumispostausta ennen, taisin saada tiedon, että syystä x en pääsekään lähtemään äidin ja isän luo Nokialle, joten mun paras ystävä ja eräs toinen ystävä riensi hätiin ja tulivat moikkaamaan mua. Samalla reissulla kävin siis ostaan ton lohtumelonin. 2. Asu, jonka pistin nyt viime sunnuntaina siskonpojan rippijuhliin, mutta mekko oli käytössä aika pettymys, vaikka nätti onkin. Sai nykiä jatkuvasti alas ja nostella kaula-aukosta ylös...


3. Vaikka Nokialle pääsy venähtikin viikolla, niin olin onnellinen, että ees pääsin sillonkaan lähteen! Sain viettää laatuaikaa äidin ja isän lisäks myös veljenlasten kanssa. ♥


4. Tän asukuvan taisin napsasta just ennen, kun mun paras ystävä ja veljenlapset tuli visiitille tänne Jyväskylään. ♥ Harmittihan se, että säät oli kovin kylmät ja sateiset, mutta oli ihana saada poppoota kylään tänne! 5. Poikaystävän kaverien kanssa suunnattiin eräänä heinäkuisena viikonloppuna Henkan kaverin möksälle, jossa lauantain asu olikin astetta huikeempi!


6. Eräs rakas ystävä päätti tarjota mulle sateisena päivänä kakkukahvit Wilhelmiinan Konditoriassa ja meillä oli ihan huikeet juttutuokiot pitkästä aikaa, kun ei oltu hetkeen aikaan nähty. ♥


7. Onko ylläri, että meikkiskin on hurahtanu Pokemon Go'hon... :D Ei vaan oo mitään sen parempaa! 8. Viime ja tää viikko on menny lähinnä pakkailun ja siivoilun merkeissä. Vielä tänään ja viikonloppuna ihan hirveesti tekemistä niin tässä vanhassa kuin uudessakin kämpässä.


9. Nää kahvikuvat mun snäppipostauksissa on ennemminkin sääntö kuin poikkeus. 10. Lähettiin isoveljen kanssa kruisaileen Nokian keskustaan ja kuskin rooliahan suoritin minä, sillä en ollut päässyt ajeleen autolla kunnolla hetkeen.


11. Mä täytin viime viikonloppuna, 23.7., 20 vuotta, joten mun paras ystävä veikin mut yllätyksenä syömään sen nimiseen raflaan, kun The Grill. Tuli arvailtua aluks, että oltas menossa mm. Panchoon, koska se on meidän molempien lempparipaikka lehtipihviensä ansiosta, mutta ei ollut todellakaan pettymys tämäkään. ;)


12. Veljentytölle väsäsin siskonpojan rippijuhliin tämmösen söpön letin viime sunnuntaina, jonka haluaisin opetella tekeen itellenikin. Kehujakin jopa sai toi mun tekele. ♥ 13. Ja tää kuva on arvatenkin sieltä uudesta kämpästä, josta esittelypostausta mahdollisimman pian blogiin. Avaimet saatiin tiistaina ja ollaan roudailtu vähän turhempaa tavaraa sinne alkuunsa ja loput kamat löytää paikkansa lauantaina. :) Sitä ennen yritän  kuvata esittelypostauksen blogiin ihan pelkästä kämpästä ja sisustuksen kera postausta tulee koko kämpästä vasta, kun ollaan saatu meidän juuri tilaama sohva kotiin asti.

Halusinkin kysellä nyt teiltä, että haluatteko kämpän esittelyn videolla vai kuvin? Mä itse mietin ensin videota, mutta oisko kuvat kumminkin kivempaa katseltavaa. :) Miten te haluatte, niin siten tulee toteutuskin, joten nyt mielipiteitä kehiin kommenttiboksiin!

5 kommenttia:

  1. Oi kuinka kiva postaus:) snäppi kuvat on kyllä paras tapa kurkata kuluneeseen kuukauteen:)
    http://love-sannar.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mä tykkäisin ehkä hieman enemmän kuvaesittelystä :)

    VastaaPoista
  3. Ois kiva jos tekisit kuvapostauksen, niitä on niin kiva kattoa!

    VastaaPoista
  4. Videosta hahmottaa asunnon paljon paremmin mutta toki kuvissa yksityiskohdat pääsevät paremmin oikeuksiinsa. Haluaisin pienen videon ja paljon kuvia :D

    VastaaPoista