keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

IN & OUT #6


VEKKIHAMEET

Kuvat: 1 | 2

Mun tän kesän lempparijuttu niin muiden päällä kuin ihan itelläkin! Hyvä vaihtoehto esimerkiks maksihameille, kun on yhtä ilmava ja rento. Mun ihanasta, tummansinisestä vekkihameesta voit bongata muutamat kuvat täältä.

KUMISAAPPAAT

Kuva täältä.

Tää viikko on ollut yllättävän sateinen, mutta onneks sekään ei haittaa oikeiden varusteiden kanssa. Mä itse pääsin ulkoiluttaan pitkästä aikaa mun omia kumppareita ja haaveileen uusista, värikkäistä Hai-saappaista. ♥

GLADIAATTORISANDAALIT

Kuvat: 1 | 2

Mä en tiedä olisko oikeempi termi näille korollisille yksilöille gladiaattorisandaletit, mutta näillä mennään. Oon jo pitkään ihaillu kaikilla muilla tämmösiä, sillä mä itse en todellakaan osaa kävellä korkeilla koroilla. Noi kultaset gladiaattorit vei mun sydämen täysin!


MINIHAMEET & -SHORTSIT

Kuvat: 1 | 2

Varmaan muutama muukin on huomannut katukuvan vilisevän paljaita pakaroita näin kesäsin ja mun on pakko sanoo, että se on ihan järkyttävän näköstä. Ymmärrän erilaiset pukeutumistyylit ja oman persoonan tai periaatteiden esiin tuomisen vaatteiden avulla, mutta paljaita pakaroita en vaan koskaan tuu ymmärtään.

OLKAIMELLISET RINTSIKAT OLKAIMETTOMAN PAIDAN KANSSA

Kuva täältä.

En onneks löytänyt mitään kuvaa, jossa olis ollut esimerkiks tuubitopin kanssa olkaimelliset rintsikat, mutta sun ei tarvii suunnata instagramia pidemmälle, niin varmasti näin kesällä bongaat sieltä edes yhden sankarin, joka ei ole tajunnut olkaimettomien paitojen tarkoitusta.

CONVERSET

Kuva täältä.

Mä oon yrittänyt vuosien mittaan lämmitellä itteeni conssien varalle, mutta ei... Vielä tähänkään päivään mennessä en koe kyseisiä tennareita niin kivoiksi, että haluaisin ne kotiuttaa enkä koe niiden sopivan mulle lainkaan. Joitain kumminkin conssitkin pukee hyvin, mutta mä en valitettavasti kuulu niihin ihmisiin, vaikka kuinka yrittäisin.

4 kommenttia:

  1. Mä niiin haluaisin vekkihameen!♥ Toi sun vekkihame on niin ihana<3 Oon sun kanssa aika samoilla linjoilla, mutta conssit mä ottaisin omalle in listalle :D Oon yläasteesta asti käyttänyt niitä, ja edelleen niissä joku viehättää. Niiden käyttö on kyllä vähentynyt, mutta joihinkin asuihin tykkään yhdistää nimenomaan valkoiset conssit :P Siis paljaat pakarat kesällä on kyllä ehdoton nounou..Jotenkin niitä aina vaan vilahtelee katukuvassa :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vekkihameet on niin ihania! Haluaisin sen mun tummansinisen kaveriks kans jonkun vaaleemman, mutta ehkä ens kesänä. ;) ♥ Mä tykkään kans just muilla consseista, mutta mulla itellä ne näyttää jotenkin niin tyhmältä jalkaan, että eeei... :/

      Poista
  2. Hassua, että sun mielestä conssit on out, kun mä en osais elää ilman! :-D
    Hyvä hinta/laatu suhde ja maailman parhaimmat jalassa. Plus sopii melkeinpä asuun kuin asuun! Mutta jokaisella on silti omat mielipiteensä :-D

    http://jasmminemaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mielipiteitä on moneen! Tärkeintä on kumminkin se, että käyttää just semmosia kenkiä tai vaatteita, mistä ite tykkää. :D

      Poista