perjantai 1. heinäkuuta 2016

OSTOKSET VIIMESIMPIEN KUUKAUSIEN AJALTA


Mähän tosiaan vuoden alussa kirjottelin siitä, kuinka aion vähentää vaatteiden ostoa minimiin eli mitä tarvitsen, niin sen myös ostan, mutta turhemmat jutut jätän suosiolla kauppaan ja mielestäni oon onnistunu odotettua paremmin. Ainakin näille urheiluvaatteille on ollut käyttöä normaalia enemmän keväällä, kun tuli salilla käytyä monta kertaa viikossa ja nyt kesälläkin, kun töissä on halunnut olla mahollisimman mukavat rytkyt päällä! Varmaan kevään ja kesän eniten käytetyimmät vaatteet mun muiden urheiluvaatteiden lisäks tottakai.


Ja nää onkin ainoot normaalit vaatteet, mitä oon tilannut. Mintunvihreestä mekosta en valitettavasti saanut millään edustavaa kuvaa sängyllä, mutta esimerkiks mun instagramista, @hellevimediheli, voi bongata, että aika täydellinen yksilö kyseessä ainakin mun omaan makuun! Käyttötarkotuskin tälle mekolle löytynee eli en tätä ihan muuten vaan tilannut.
Nellyn tilauksen toinen vaatekipale taiskin ehkä enemmän olla semmonen turhake, sillä tilasin ton mustan crop topin ihan vaan sen takia, kun näytti omaan silmään tosi kivalta nettikaupassa ja vielä päälläkin odotettua paremmalta sekä olin keväällä luvannut itelleni yhen uuden kesäpaidan, niin eiköhän tää ollu taas ihan oikeutettu ostos... ;D


Kauneusjuttuja oon ostellut jokseenkin normaalia enemmän. Acorellen vartalotuoksusta en osaa vielä muuta sanoa, kun tuoksun olevan erittäin hyvä, mutta harmittaa kuinka nopeesti haju iholta haihtuu. Monoi-öljyyn pääsin tutustuun hieman yllättäen, sillä yllä näkyvän purkin hintaa oli laskettu rutkasti, joten seuraavaks se löytykin mun kosmetiikkavarastoista... Bikbokista haalin itselleni toukokuussa pari tommosta tajuttoman sulosta hiusdonitsia. ♥


Vielä viimesenä Cliniquen ihonhoitosetti. Mun iho on ihan tajuttoman huonossa kuosissa aina, kun alan vähänkin käyttään meikkiä ja esimerkiksi kesäkuun ajan olin meikkaamatta pitkän aikaa, jollon iho parani lähes täysin, mutta nyt taas, kun oon hieman enemmän käyttänyt meikkiä, niin ihokin on alkanut hilseillä normaaliin tapaansa. Kesän aikana tuskin hirveemmin lisään enää meikin käyttöä, mutta kouluun palatessa varmasti tulee meikattua päivittäin, joten ajattelin kokeilla näiden tököttien vaikutusta mun ihoon ja toivon hartaasti, että ihon kuntoon tulis muutosta, kun olis meikkivoidemerkin vaihto tiedossa luultavastikin ennen koulun alkua, jos vaan näillä saan jonkin sortin taikoja ensin aikaan.

Nyt mä taidan suunnata siivoileen ja pakkaileen, sillä lähen illalla Nokialle ja lähes kaikki on vielä ihan vaiheessa... Rauhallista perjantaita ja viikonloppua! ♥

2 kommenttia:

  1. Cliniquen ihonhoitosetti on ihan huippu hyvä!♥ Mä oon tykännyt aina :)

    ♥: http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon nyt tykästynyt, kun päässy käyttään noita Cliniquen tuotteita! Ihon kunto parantunut ja toivottavasti on parantuakseen vielä tästäkin noiden tuotteiden avulla! ♥

      Poista